دستگیری سارق حرفه‌ای کابل فشار قوی در نیشابور، دانشگاه آزاد نیشابور رکورد ایران و اروپا در مسابقات دومینو را شکست و ... از عناوین اخبار نیشابور است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سارق حرفه‌ای کابل‌های فشار قوی برق با بیش از 400 کیلوگرم کابل با تلاش پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ محمدحسن امیری اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با شکایت ساکنان یکی از بخش‌های شهرستان در خصوص قطعی متناوب برق منازل و سرقت کابل‌های برق فشار قوی، دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز و در اقدامی ضربتی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ امیر افزود: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و انجام بازجویی‌های تکمیلی با هماهنگی مقام قضایی، مخفیگاه او بازرسی و مقدار تقریبی 400 کیلوگرم سیم و کابل فشار قوی هوایی کشف شد.

وی ضمن تشکر از شهروندان، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به چهار فقره سرقت کابل فشار قوی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دانشگاه آزاد نیشابور رکورد ایران و اروپا در مسابقات دومینو را شکست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از رکوردشکنی دانشجویان ایران و اروپا در مسابقات دومینو توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

هادی حسینی فدروی اظهار کرد: این رکوردشکنی طی مسابقاتی در مجموعه ورزشی این دانشگاه با شرکت 27 گروه در قالب گروه‌های پنج نفره انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور افزود: در این مسابقات سه گروه از گروه‌های شرکت‌کننده مقام برتر را کسب کردند.

فدروی بیان کرد: تیم دومینو این دانشگاه موفق به شکست رکورد کشوری به تعداد 35 هزار و 622 قطعه در ریزش شد.

وی افزود: دانشجویان با ساخت هرم 40 طبقه به تعداد شش هزار قطعه و ریزش دیواری به ارتفاع دو متر نه تنها موفق به شکست رکورد کشور شدند بلکه موفق به شکست رکورد دیوار اروپا نیز شد.

طرح احداث دارالقرآن در مزارین نیشابور تصویب شد

مسئول هیئت امنای بقاع مزارین نیشابور گفت: بعد از تشکیل جلسه طرح مودت یک خیر نیک‌اندیش با کمک دو میلیارد ریال آمادگی خود را جهت احداث دارالقرآن در بین‌الحرمین این دو بقعه اعلام کرد.

مهدی اکبرآبادی اظهار کرد: این خیر گرانقدر که نمی‌خواست نامی از وی برده شود هدف خود را ترویج علوم قرآنی و توسعه فرهنگ وقف در جامعه دانست.

مسئول هیئت امنای بقاع مزارین نیشابور افزود: اعضای هیئت امنا پیگیر اخذ مجوزهای مربوطه با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور هستند تا هر چه زودتر این طرح به مرحله اجرا برسد.

اکبرآبادی بیان کرد: تعدادی از خادمان افتخاری این بقاع که از جوانان شیفته اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند در اجرای عملیات طرح توسعه بقاع و سایر برنامه‌های عمرانی مشارکت دارند.

شرکت گاز در گازرسانی به بقعه خواجه اباصلت مشهد تعلل می‌کند

مسئول هیئت امنای بقعه خواجه اباصلت هروی مشهد از تلاش و پیگیری‌های مداوم برای گازرسانی به این آستان مقدس خبر داد.

غلامرضا گلزار اظهار کرد: از اردیبهشت‌ماه 91 تلاش و پیگیری‌های ما برای گازرسانی به بقعه خواجه اباصلت شروع شده است تا بتوانیم به لطف خدا، آستان مبارک خواجه اباصلت و زائران ایشان را از نعمت گاز برخوردار کنیم.

مسئول هیئت امنای بقعه خواجه اباصلت هروی مشهد افزود: تمام هزینه و اقساط لوله کشی و گازرسانی را به شرکت گاز پرداخت کرده‌ایم، ولی متاسفانه شرکت گاز هنوز لوله کشی نکرده است، امیدواریم انشاء‌الله شرکت گاز سریعتر به وظیفه و تعهد خود عمل کند.

گلزار گفت: قابل توجه است که شرکت گاز علت تاخیر در کشیدن لوله برای گازرسانی را صادر نشدن مجوز از سوی شرکت مخابرات، آب و برق عنوان کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا