سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره سردار شهید ابراهیم تارا که در گلزار شهدا و امامزاده علی اکبر چیذر در تهران برگزار شد گفت: در راه مبارزه با آمریکا 220 هزار شهید و صدها هزار جانباز تقدیم اسلام کرده ایم و بحمدالله در این مبارزه به پیشرفت های خوبی دست یافته و به نقطه ی خوبی رسیده ایم.


سردار نقدی با اشاره به اوضاع امروز شهر برلین در آلمان اظهار داشت: امروز برلین پایتخت آلمان به صورت یک شهر جنگی درآمده که علاوه بر ده ها هزار پلیس، یک لشکر کماندویی در خیابان ها مستقر شده و زره پوش های پلیس نیز تمام نقاط کلیدی را در کنترل گرفته اند، چراکه رییس جمهور آمریکا قرار است بیاید لذا جمعیت انبوهی از مردم خشمگین به خیابان ها آمده اند و به دولت خودشان اعتراض دارند که چرا این خبیث را به کشور ما راه داده ای؟!

وی اعتراضات در برلین را موضع مردم آلمان نسبت به رییس جمهور آمریکا دانسته و تصریح کرد: رییس جمهوری که اگر تا بیست سال پیش وارد کشوری می شد، مردم آن کشور از فرودگاه تا کاخ رییس جمهوری ساعت ها به انتظار می ایستادند تا او را گلباران کنند، امروز به این ذلت افتاده است.

نقدی رسوایی و ذلت امروز آمریکا را از دستاوردهای ایستادگی و مقاومت ملت ایران و هواداران انقلاب اسلامی در دنیا عنوان نموده و بیان کرد: ما حق نداریم این دستاوردها را از دست بدهیم و دوباره آمریکا را بر سکوی آقایی بنشانیم چراکه سازش با آمریکا جز این نتیجه ای نخواهد داشت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین حوادث و قراردادهای گذشته ی آمریکا را یادآور شده و ادامه داد: مگر از یاد برده ایم که آمریکا در مذاکرات و قرارداد الجزایر چگونه سر ما کلاه گذاشت و کل گروگان های جاسوس را پس گرفت و از دارایی های بلوکه شده ما که قرار بود طبق قرارداد پس دهد حتی یک دلارش را نداد.

وی با اشاره به نتیجه سازش لیبی و کره شمالی با آمریکا تاکید کرد: مگر یادمان رفته که آمریکا در قرارداد با لیبی چطور همه تاسیسات هسته ای آن کشور را نابود کرد ولی به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد بلکه با بمباران زیرساخت های لیبی، آن کشور را پنجاه سال عقب انداخت.

نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: مگر یادمان رفته که آمریکا در قرارداد با کره شمالی چه جنایتی کرد و چگونه سر کره شمالی کلاه گذاشت تا نیروگاه هسته ای آب سنگین را به دست خودش نابود کند ولی هیچ کدام از تعهدات قرارداد از سوی آمریکا عملی نشد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه اگر گذشته ها را از یاد برده ایم لااقل امروز روبروی ماست اظهار داشت: امروز سرنوشت افغانستان که در تعامل با آمریکا سنگ تمام گذاشت و از منافع ملی خود برای خوش آمد آمریکا چشم پوشی کرد به کجا رسیده است؟ آمریکا مجدداً می خواهد طالبان را که به بهانه وجودش افغانستان را اشغال کرده بود روی کار بیاورد و مذاکره با آنها را نیز آغاز نموده و حتی دفتر آنها را در قطر افتتاح کرده است.

وی ضمن اشاره به سرنوشت دولت ترکیه در نتیجه تعامل با آمریکا بیان کرد: امروز دولت ترکیه به اینجا رسیده است که هر روز با خط دهی رسانه های غربی، خیابان های ترکیه صحنه زد و خورد می باشد و فغان اردوغان نخست وزیر ترکیه از بی بی سی و سی ان ان به آسمان است و اینها نتیجه تعامل با آمریکاست.

نقدی با تاکید بر مشاهده این عبرت ها توسط آنهایی که فکر می کنند از سازش با آمریکا طرفی می بندند تصریح کرد: سردارانی چون شهید ابراهیم تارا را ندادیم که به ترکیه و افغانستان امروز برسیم و این شهدا فدا شدند تا تمدن مبتنی بر اسلام شکل گیرد تمدنی که بینی همه ی جباران عالم را به خاک بمالد. 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا