یزدفردا:

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

هوای پایتخت در شرایط سالم

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفی هوای تهران در روز جمعه در وضعیت «سالم» قرار دارد.
هوای پایتخت در شرایط سالم

محمد رستگاری اظهار کرد: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز در وضعیت سالم قرار دارد.

وی افزود: میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون بر روی عدد ۷۴ و در شرایط سالم و ذرات معلق کمتراز ۱۰ میکرون نیز بر روی عدد ۵۴ و در شرایط سالم قرار دارد.

 

 

 

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴-

 


 


 

 
 
 

 

رشد ۱۳.۹ درصدی تولید خودرو در ایران

سازمان بین المللی صنعت خودرو آمار تولید خودرو در نیمه اول سال ۲۰۱۵ در جهان را منتشر کرد.
رشد ۱۳.۹ درصدی تولید خودرو در ایران

سازمان بین المللی صنعت خودرو آمار تولید خودرو در نیمه اول سال ۲۰۱۵ در جهان را منتشر کرد. این سازمان در سال ۱۹۱۹ در پاریس تاسیس شد و این سازمان به عنوان «سازمان بین المللی تولیدکنندگان وسایل نقلیه موتوری» (OICA)  شناخته شده است.

براساس این گزارش، ایران در دو فصل اول سال ۲۰۱۵، در مجموع خودروی سواری و تجاری، ۵۵۵ هزار و ۹۵۴ دستگاه خودرو تولید کده است که این میزان با رشد ۱۳.۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رو به رو بوده است.

طبق آنچه که در این گزارش آمده است، در نیمه اول سال ۲۰۱۵، در مجموع، ۳۴ میلیون ۵۶۲ هزار و ۲۹۹ خودروی سواری و ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار و ۵۰۶ خودروی تجاری تولیده شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۰.۵ درصد رشد داشته است.

بیشترین خودرو سواری تولید شده در این مدت، متعلق به چین با ۱۰ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۷۵۴ خودرو بوده است. در رتبه بعدی ژاپن با میزان سه میلیون و ۹۱۰ هزار و ۵۳۵ خودرو قرار دارد. سومین کشور که بیشترین تولید خودروی سواری را داشته است، آلمان با میزان دو میلیون و ۹۱۹ هزار و ۵۴۸ خودرو بوده است.

منبه «صدای اقتصاد

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا