یزدفردا:تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴-اجرای عملیات ساخت هشت جایگاه سی ان جی در آذربایجان شرقی

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به صورت میانگین روزانه یک میلیون و ٦٠٠ هزار مترمکعب گاز به جایگاههای سی ان جی سطح استان تحویل می دهد.
اجرای عملیات ساخت هشت جایگاه سی ان جی در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: پارسال ٥٨٦ میلیون مترمکعب سی ان جی به ١٥٣ جایگاه این استان تحویل شده و این شرکت در این زمینه پیشتاز بوده است.

ولی الله دینی با بیان این که از مجموع جایگاههای سطح استان، ٤٦ جایگاه در کلانشهر تبریز و ١٠٧ جایگاه نیز در شهرستانهای استان قرار دارد، افزود: عملیات اجرایی ساخت هشت جایگاه نیز در حال اجراست.

وی پرداخت بموقع گازبهای جایگاه های سی ان جی  را بسیار ضروری دانست و اعلام کرد: بخشی از پروژه های شرکت گاز استان از محل تامین گاز بهای جایگاه های سی ان جی اجرا می شود و پرداخت بموقع آن از سوی جایگاهداران، این شرکت را در اجرای پروژه ها یاری می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در ادامه به نقش صنایع در برخورداری از گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: تاکنون گازرسانی به شش هزار و ٨٢٢ واحد صنعتی عمده و جز در سطح استان انجام شده است.

به گفته دینی، این شرکت آمادگی لازم برای پذیرش درخواست متقاضیان بخش خصوصی در حوزه گازرسانی به جایگاه‏های سی ان جی دارای ضوابظ را دارد.

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

توقف فروش خودروهای دیزلی فولکس واگن

شرکت فولکس واگن ازنمایندگی های فروش خود در ایالات متحده خواسته تا عرضه برخی محصولات دیزلی مدل 2015 را به دلیل آغاز تحقیقات دولتی ایالات متحده متوقف نمایند.
توقف فروش خودروهای دیزلی فولکس واگن

اداره محیط زیست ایالات متحده (EPA) روز جمعه اعلام کرد که برنامه نرم افزاری برخی محصولات فولکس واگن از عمد به شکلی طراحی شده که میزان آلایندگی آن ها را کم تر از مقدار واقعی نشان دهد.

مارتین وینترکورن در مقابل اعلام کرد که برای از بین بردن اعتماد مشتریان متاسف است و بلافاصله دستور همکاری با مقامات دولتی در این زمینه و توقف فروش محصولات در معرض تحقیق را صادر کرد. EPA ادعا کرده که ازاین نرم افزار برای گواهی مشتریان درتعیین میزان واقعی نشر مواد سمی از اگزوز خودروها استفاده شده است و لذا ممکن است آن را در معرض جریمه ای 18 میلیارد دلاری قرار دهد.

البته این در حالی است که برخی نشریات امریکایی مدعی شده اند هنوز خودروهای دیزلی جتا، پنتل و پاسات مجهز به این نرم افزار به فروش میرسند.

کارشناسان عقیده دارند چنین مشکلی فراتراز یک نقص فنی است که بتوان آن را با فراخوان جبران نمود و لذا خواستار برخورد جدی با متخلفین شده اند. به گفته مقامات مسئول در دولت ایالات متحده نرم افزار فوق سامانه کنترلی میزان آلایندگی را از کار انداخته و میزان آن را 40 برابر کم تر از حالت واقعیش نشان می دهد.

 


 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا