استاندار یزد پیش از ظهر شنبه 30 بهمن ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعۀ استان بر ضرورت توسعۀ آموزش‌ها برای افزایش کارآیی نیروهای انسانی دستگاه‌های استان تاکید کرد و گفت: ساماندهی وضعیت نیروی انسانی دستگاه‌های اجرائی یک امر ضروری است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعۀ استان با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، فرماندار یزد و اعضای شورای برنامه ریزی و توسعۀ استان در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی نیروی انسانی در استان بیان کرد: از فرمانداران، مدیران و مسئولان استانی درخواست شده است که دو نفر از افراد مستعد، شایسته و دارای توانمندی را معرفی کنند.
«سیدمحمد میرمحمدی» با تأکید بر اینکه باید سیستم اداری و دستگاههای اجرائی رشد بالنده‌ای را برای سرعت عمل و پیشرفت فعالیت‌ها داشته باشند، افزود: اصلی‌ترین موضوع برای کارآیی، توانمندی و ارتقای وضعیت نیروی انسانی، آموزش و توسعۀ آن است.
رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تأکید بر تقویت کارآمدی و توانمندی نیروها در دستگاه‌های اجرائی گفت: باید راه‌های کارآمدی پیگیری و اجرا شود و نیرو‌ها را توانمند کرد تا در سطوح مختلف از آنها استفاده شود.
میرمحمدی با اشاره به راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و تدوین شیوه‌نامه اداره آن ادامه داد: ایرادهائی که در بندهای مختلف این ‌شیوه نامه بود با بررسی‌های کارشناسی اصلاح شده است اما اگر باز هم نظری در این زمینه باشد، استقبال می‌کنیم.
استاندار یزد همچنین در مورد طرح‌ها و پروژه‌های سفر رئیس جمهوری به استان یزد، خاطرنشان کرد: در کنار مدیران دستگاه‌های استان اعتبارات ملّی تخصیص یافته را پیگیری کرده ایم و با جذب اعتبارات برای پروژه های استان در به پایان رساندن طرح ها و پروژه های مصوب اقدام جدّی انجام شده است.
گفتنی است در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعۀ استان موضوعاتی از جمله اعتبارات پروژه های مربوط به سفر رئیس جمهوری و اجرای مصوبات، گزارش استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه در عملکرد سال گذشته و پیش‌بینی سال جاری در حوزه وزارت نیرو، شیوه‌نامه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، بررسی اعتبارات و ظرفیت‌های قانونی بودجه راه و شهرسازی، بررسی مصوبات کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان و توزیع اعتبارات از سوی کمیته تخصیص، مطرح شد و مورد بررسی و هم اندیشی قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا