یزدفردا ":ستاد دانشجویان حامی مهندس موسوی در دانشگاه یزد طی بیانیه ای اعلام موجودیت نمود.متن بیانیه به شرح زیر می باشد.

ان الله لا یغیر ما بقومۣ الا ما بانفسهمۣ

دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته ایرانی
چندسالی است که ایران اسلامی در امور اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی به صورت نامطلوبی مدیریت می شود. در عرصه اقتصاد، نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز اقتصادی از جمله سازمان مدیریت، شورای پول و اعتبار و ... منحل گشته و برنامه‌ریزی های کلان اقتصای به صورت متمرکز و دستوری انجام می گیرد. متأسفانه نتیجه این روند دو برابر شدن نرخ تورم طی این سالها (26 درصد)، افزایش جمعیت زیر خط فقر، آشفتگی شدید در اقتصاد کشور و دهها مشکل دیگر در این عرصه می باشد که علیرغم هشدارهای مکرر اقتصاددانان به وقوع پیوسته است.
جایگاه بین‌المللی ایران به شدت تضعیف شده است تا جایی که علاوه بر تحریم ها و ادعاهای بي ‌اساس مکرر از سوی غرب، برخی کشورهای کوچک عربی هم اقدام به تحقیر و تهدید ایران عزیز می کنند. اما مسئولین ما با فرافکنی نسبت به وارونه جلوه دادن حقاق موجود اقدام می نمايند.
در بعد فرهنگی و اجتماعی نیز ، فرهنگ‌سازی و تلاش جهت ارتقاء فرهنگ عمومی جای خود را به برخوردهای آمرانه و پلیسی داده است.
ما جمعی از دانشجویان دانشگاه یزد ضمن ابراز نگرانی از وضع موجود معتقدیم که ادامه این روند ما را از آرمان های امام عزیز(ره) و انقلاب اسلامی که چیزی جز ساختن ایرانی اسلامی، آباد و سرفراز نبوده است منحرف می کند. حال که مهندس میرحسین موسوی با سابقه درخشان خود در بحران دهه شصت و عملکرد چشم‌گیر در 30 ساله انقلاب و بویژه نقش مؤثر مشاوره ریاست جمهوری در دوران آقايان هاشمي و خاتمی وارد عرصه انتخابات شده است، امیدواریم که با اندیشه های مترقی خود، کشور را از بحران فعلی نیز نجات دهد و ایران عزیز مجدداً در مسیر پیشرفت سرافرازانه قرار گیرد. از همه هموطنان عزیز دعوت می کنیم در کنار دانشجويان با حضور در انتخابات 22 خرداد و انتخاب این فرزند امام ، مدیریت کشور را به سیدی فرهیخته بسپارند تا انشاءا... شاهد سربلندی و اعتلای روزافزون ایران عزیز باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا