یزدفردا "مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان يزد گفت: اين شركت در سال گذشته بيش از 285 كيلومتر اصلاح و توسعه شبكه آبرساني در سطح استان يزد انجام داده است.
به گزارش روابط عمومي اين شركت محمد رضا محمدي افزود: اين عمليات با اعتباري بالغ بر يكصد ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي- استاني و منابع داخلي در سطح استان انجام شده كه با اجراي آن هدر رفت آب به رقمي كمتر از 23 درصد رسيده است.
وي بيان كرد: اين شركت در سال گذشته 130 كيلومتر عمليات اصلاح شبكه آبرساني فرسوده ،بيش از 134 كيلومتر توسعه و 21 كيلومتر لوله گذاري خط انتقال با هدف جلوگيري از هدر رفت آب، شبكه آبرساني شهري انجام داده است.
اين مقام مسئول با اشاره به تأمين بيش از 85 ميليون متر مكعب آب در سال گذشته اظهار كرد: بيش از 56 ميليون متر مكعب آب از خط انتقالي و بالغ بر دو ميليون متر مكعب از منابع زير زميني توسط 172حلقه چاه موجود جهت مصرف مشتركين در سطح استان يزد تأمين شده است.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد اضافه كرد: 13 هزار و 192 انشعاب نيز در سال گذشته واگذار شده و بالغ بر 30 هزار متر مكعب مخزن در سطح استان يزد با هزينه اي بالغ بر 28 ميليارد ريال احداث شده است.
وي اضافه كرد: حفر و تجهيز هشت حلقه چاه با مجموع آبدهي 100 ليتر بر ثانيه با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال نيز از ديگر فعاليتهاي اين شركت در سال گذشته مي باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا