خانه اي در آتش رشوه!

یزدفردا - همسر و دخترم با اسکناس هايي که من با استرس و از راه غير قانوني براي شان مي فرستادم دنبال عياشي و خوشگذراني رفته اند و... .

حرص و طمع به جانم افتاده بودو آن قدر غرق پول حرام شده بودم که از واقعيت هاي زندگي غافل ماندم.

افسوس زماني از خواب غفلت بيدار شدم که زندگي ام را از دست داده ام وراه برگشتي ندارم.

مرد 48 ساله د حال که از شدت ناراحتي سرش را بين دستانش گرفته بود با صدايي بغض گرفته افزود:کارمند يک شرکت بزرگ هستم و حدود چهار سال قبل با توجه به پيشنهاد کاري بسياري خوبي در يکي از شهرهاي جنوبي کشور داشتم به آن منطقه نقل مکان کردم.

البته من خانواده ام را همراه خودم نبردم و روزهاي اول خيلي دلتنگ همسر و فرزندانم مي شدم اما با پول زيادي که به عنوان دستمزد دريافت مي کردم کم کم به شرايط جديد زندگي ام عادت کردم و در واقع خانواده ام را از نظر عاطفي و احساسي از ياد بردم.

متاسفانه پس از گذشت مدتي درگير زد و بندهاي غير قانوني شدم و درآمدم با دريافت رشوه هاي آن چناني چند برابر شد.

طمع پول زياد و بادآورده باعث شد تا هر 2 يا 3 ماه براي ديدن خانواده ام به مشهد بيايم و فقط خوشحال بودم که حساب بانکي همسرو فرزندانم را پر از پول کرده ام و آنها زندگي مجلل و مرفهي دارند.

اما واقعيت اين است که خانه اي در مسير سيلاب ساخته بودم و نمي فهميدم که پول حرام خير نمي کند .

شايد باور نکنيد زماني که با من تماس گرفتند و خبر دستگيري همسرم و دخترم را به به اتهام رابطه نامشروع و سرقت به عنف شنيدم سرم سوت کشيد و تازه متوجه شدم چه قدر از غافله زندگي عقب مانده ام.

مرد پشيمان در دايره اجتماعي کلانتري نواب صفوي مشهد گفت: در اين مدت که خانواده ام را با ثروت باد آورده تنها گذاشته ام آنها به راه خطا رفته اند و پس از برقراري ارتباط مخفيانه با دو جوان خلافکار ، دست به چندين فقره سرقت به عنف و زورگيري زده اند.

آن چه بيشتر از همه مراعذاب مي دهد اين است که همسر و دخترم با اسکناس هايي که من با استرس و از راه غير قانوني براي شان مي فرستادم دنبال عياشي و خوشگذراني رفته اند و اين است عاقبت کسي که لقمه حرام به خانه اش مي برد.

خوب مي دانم که بازنده واقعي هستم چون خودم نيز در مدتي که دور از خانواده بوده ام در اثر رفت و آمد با افراد ناباب به مواد مخدر و مشروبات الکلي معتاد شده ام.

من در پايان از تمام کساني که داستان زندگي ام را مطالعه مي کنند عاجزانه تقاضا دارم دنبال ثروت هاي نامشروع و حرام نرويد چون آدم نتيجه شوم آن را در همين دنيا مي بيند و دچار عذاب مرگ آوري مي شود. کاش مي مردم و اين روزها را نمي ديدم!

منبع:پایگاه پلیس

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا