طبس-سیدابوالفضل حقانی-نمایندگی یزد فردا: روزهای گذشته برای پرسنل پرتلاش بیمارستان شهیدسیدمصطفی خمینی طبس،بسیار پرکار و سنگین بود-اما از آنجا که کادر درمانی این مرکز از روحیه ای خستگی ناپذیر و خدمتگذار برخوردارند،راههای طریق الرضا را بر مسافرین نوروری سهل و آسان نمودند.

اما،حوادث رانندگی گاهی روحیه پرستاران پرتلاش ومدیران درمانی وامدادی را واقعأ مکدر می کرد،نماینده یزد فردا در طبس:به مجموعه بیمارستان این شهرستان خسته نباشید می گوید.

با چهار سانحه ترافيكي روزهای گذشته كه در جاده هاي شهرستان طبس رخ داد هشت نفر از سرنشينان خودروها جان خود را از دست دادند و 15 نفر ديگر مصدوم و به بيمارستان اين شهر انتقال يافتند.

در حدود ساعت 12:30 بعدازظهر روز شنبه برخورد یک دستگاه پیکان با پژو روآ در كيلومتر 55 محور طبس مشهد دو نفر از سرنشینان خودروها جان باختند و 6 نفر مصدوم نيز بلافاصله توسط پايگاه اورژانس جاده اي ده محمد و پايگاه اوزژانس شهري به بیمارستان طبس اعزام شدند.

در سانحه رانندگی دیگر که در حدود ساعت 17 همان روز به وقوع پیوست در اثر واژگونی یک دستگاه ماتيز در کیلومتر 17 جاده يزد 5 نفر مصدوم شدند که توسط اكيپ فوريت هاي پزشكي 115 طبس به بیمارستان انتقال يافتند.

در سومين حادثه رانندگي روز شنبه كه در حدود ساعت 23 رخ داد واژگوني يك دستگاه پژو 405 در كيلومتر 85 جاده اصفهان 4 نفر از سرنشينان خودرو مصدوم كه توسط پايگاه موقت اورژانس جاده اي مستقر در سه راه جعفريه به بيمارستان طبس منتقل شدند.

گزارش حاصله از مرکز کنترل پلیس راه کشور وتایید پلیس راه دیهوک:چارمین حادثه دلخراش تصادف در نهمین روز از نوروز1390-حادثه برخورد یکدستگاه خودرو سواری چری ، با یکدستگاه کامیون بود، که شش سرنشین سواری در دم جان باختند.

بنابر گزارش روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان طبس حال عمومي 14 نفر از مصدومين حوادث ترافيكي روز گذشته مناسب بوده و يك نفر نيز به دليل وخامت اوضاع به مراكز مجهزتر اعزام شده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا