به کجا می رویم!؟

وقتی پسر 11 ساله قاتل و دختر دو سال و نیمه مقتول می شود!

محمد رضا شوق الشعراء:تجاوز پسر یازده ساله به دختر بچه دو سال و نیمه

دستگيري قاتل دختربچه 2.5 ساله در ملكان

چی باعث می شود که پسربچه یازده ساله دست به اغفال دختربچه دو سال و نیمه و تجاوز و قتل او بزند!؟

 با قاتل یازده ساله چه می توان کرد!؟

خانواده مقصر است یا جامعه و آموزش و پرورش!؟


اصل ماجرا :

قاتل ۱۱ ساله، دختری را كشت


یزدفردا "پسر ۱۱ ساله كه با اجرای نقشه ای شوم، دختر كوچولویی را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش رسانه ها ، همزمان با ناپدید شدن دختر دو سال و نیمه ای در شهرستان ملكان، مأموران پلیس به تحقیق در این باره پرداختند. آنها سرانجام دریافتند دخترك آخرین بار همراه پسر ۱۱ ساله ای به نام «میثم» دیده شده است.


به گزارش فارس، با كشف این سرنخ، پسرك تحت بازجویی قرار گرفت و در اوج ناباوری راز جنایت سیاهش را فاش كرد. وی گفت: دخترك را به باغ عمویم برده و او را به داخل چاهی انداختم.


به گفته صادق بشارتی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان ملكان، پس از این اعتراف، مأموران پاسگاه انتظامی راهی باغ شده و پیكر بی جان دختربچه را از عمق چاه بیرون كشیدند. هم اكنون نیز تحقیق برای كشف انگیزه قتل هولناك ادامه دارد. بشارتی با هشدار به والدین و خانواده ها از آنها خواست بیشتر مواظب فرزندان شان باشند تا چنین وقایع تلخی تكرار نشود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ملكان از دستگيري قاتل 11 ساله در ظرف كمتر از 12 ساعت در اين شهرستان خبر داد.


صادق بشارتي در ملكان اظهار داشت: نامبرده دختربچه 2.5 ساله را اغفال و به باغ عمويش برده و پس از آزار و اذيت وي، آن را به چاه باغ انداخته بود.

وي افزود: وي بي اعتنا به خواهش‌هاي دختربچه پس از آزار و اذيت وي را زنده به چاه انداخته بود كه دختربچه در دم در داخل چاه فوت شد.

معاون اجتماعي فرمانده انتظامي ملكان گفت: در تحقيقات گسترده‌اي كه توسط پاسگاه انتظامي شهيد فرشباف ملكان انجام شد، قاتل ظرف كمتر از 12 ساعت شناسايي و دستگير شد.

بشارتي در ادامه با هشدار به والدين و خانواده‌ها از آنها خواست بيشتر مواظب فرزندان خود باشند تا خداي ناكرده صحنه‌هاي تاسف‌بار اين چنيني ديگر تكرار نشود.

شهرستان ملكان محل اتصال سه استان آذربايجان شرقي و غربي و كردستان است كه در جنوب شرقي درياچه اروميه و در 150 كيلومتري جنوب شهرستان تبريز در مسير جاده ترانزيتي تبريز ـ مياندوآب واقع شده است كه از شمال و شمال شرقي به شهرستان مراغه و از سمت شمال به شهرستان بناب و از قسمت جنوب و جنوب غربي به شهرستان مياندوآب از استان آذربايجان غربي و از سمت غرب و شمال غربي به درياچه اروميه و سرزمينهاي غربي به درياچه اروميه و سرزمين‌هاي شوره زار اطراف درياچه محدود مي شود.

 




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا