وزیر ارشاد دریزد:عالی شوندی مدیر کل ارشاد  استان یزد :

  بدون شک افتتاح نمایشگاه مجازی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد نقش بسیار موثری در ارتقای کیفی جشنواره دارد


یزدفردا :مدیرکل اشاد استان یزد : افتتاح نمایشگاه مجازی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی نقش موثری در ارتقای کیفی جشنواره دارد


به گزارش یزدفردا " صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی آثار هشتمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد که  توسط شرکت پیشگامان کویر یزد طراحی و تولید شده است گشایش یافت .

آیین رونمایی نمایشگاه مجازی آثار هشتمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد که توسط شرکت پیشگامان کویر یزد تولید شده است با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،معاونین و مشاورین وزیر ،محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد و محمود عالیشوندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

عالی شوندی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم  با بیان اینکه با نگاه خلاقانه ، بخش های جدیدی مانند بخش ویژه آثار اساتید خوشنویسی به دوره قبل جشنواره اضافه گردید، اظهار داشت :در دوره نهم نیز بخشهای متنوعی مانند بخش جشنواره جشنواره ها به این جشنواره اضافه خواهیم کرد و برای این بخش نیز جوایز ارزشمندی در نظر خواهیم گرفت .

محمود عالیشوندی در ادامه افزود : بدون شک افتتاح نمایشگاه مجازی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد نقش بسیار موثری در ارتقای کیفی جشنواره دارد و این نمایشگاه مجازی با اطلاع رسانی مناسب می تواند تکمیل کننده ی اکسپو و فروشگاه آثار هنری جشنواره خوشنویسی رضوی باشد .

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد : با استفاده شایسته علاقه مندان هنر قدسی خوشنویسی از نمایشگاه مجازی آثار هشتمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی می توانیم نقش مهمی در اشاعه فرهنگ رضوی و شناسایی هنر اسلامی و ایرانی به مردم هنر دوست جهان داشته باشیم .


در نمایشگاه مجازی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد 300 اثر راه یافته به نمایشگاه دوره هشتم این جشنواره در 8 سالن به نمایش گذاشته شده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا