شهرری:نزاع خیابانی 4 جوان با قتل به پایان رسید

یزدفردا:نزاع خیابانی 4 جوان که با فحاشی به یکدیگر آغاز شده بود در جنوب شهر تهران با قتل یکی از جوانان پایان یافت

به گزارش فارس، در ساعت 21:20 روز 12 آبان عوامل کلانتری 131 شهرری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، از وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در آدرس جوانمرد قصاب، جنب ایستگاه جوانمرد اطلاع پیدا کردند که بلافاصله در محل حاضر شدند.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی از شاهدان صحنه درگیری مشخص شد که سه نفر با جوانی به نام اکبر 25ساله درگیر و در حین درگیری، یکی از آن سه نفر پس از زدن افشانه به صورت اکبر، وی را با چاقو مجروح و از محل متواری شده است.

بلافاصله با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام هماهنگی های لازم با اورژانس، اکبر به بیمارستان منتقل اما با وجود انجام قدامات پزشکی فوت کرده و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دانشور، بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان ضمن انجام انجام تحقیقات از شاهدان صحنه درگیری اطلاع پیدا کردند که ضارب فردی به نام علیرضا 23 ساله است که به همراه دوستانش سوار بر یک دستگاه پراید سفید رنگ به محل درگیری آمده و پس از مجروح ساختن مقتول، به همراه دوستان خود از محل متواری شده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم تحت تعقیب، از اهالی منطقه جوانمرد قصاب بوده که چندی پیش به همراه اعضای خانواده خود به منطقه نواب نقل مکان کرده، اما عمده اوقات خود را به همراه دوستان خود در منطقه جوانمرد قصاب و در داخل یک قهوه خانه سپری کرده و آخرین بار و قبل از درگیری نیز، در همان قهوه خانه حضور داشته و در زمان درگیری نیز به همراه دو نفر از دوستان خود به اسامی بهرام و محمدرضا به مقتول فحاشی کرده و در درگیری وی را مجروح و از محل متواری شده است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم به همراه دوستان خود، پس از درگیری تهران را به مقصد یکی از شهرهای مرکزی کشور ترک کرده اما پس از گذشت یک روز مجدداً به تهران بازگشته است که ضمن انجام هماهنگی های قضایی، متهم به همراه دو دوست دیگر خود به اسامی بهرام 24ساله و محمدرضا 22 ساله، در روز 14 آبان دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

با آغاز تحقیقات از سه متهم دستگیر شده و در شرایطی که متهم اصلی پرونده منکر هرگونه ارتکاب جنایتی می شد، در ادامه رسیدگی به پرونده و با انجام تحقیقات از هر سه متهم ضمن استخراج تناقضات موجود در اظهارات مطرح شده متهمان از سوی کارآگاهان، متهم علیرضا مجبور به اعتراف و بیان حقیقت شد.

متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: به پیشنهاد و ترغیب بهرام، برای درگیری با مقتول به محل رفتیم که مقتول به محض دیدن بهرام به سمت وی حمله ور شد و شروع به فحاشی کرد که من نیز به حمایت از بهرام، افشانه ای را که در دست داشتم به صورت او پاشیده و زمانیکه دیدم که می خواهد مرا مورد ضرب و جرح قرار دهد، با چاقویی که از قبل همراه داشتم ضربه ای به سمت چپ او وارد کرده و به همراه دوستانم از محل متواری شدیم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم در خصوص ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت برای متهم صادر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا