همسر میلیاردرم مرد، زن اولش پسرم را با خودش برد/جزنیات پیدا شدن کودک ۹ ساله میلیاردر در گلپایگان

حوادث - روزنامه جام‌جم نوشت:


پلیس آگاهی اصفهان پس از گذشت 8 سال، کودک ربوده شده را که پس از فوت پدرش ثروت میلیاردی به او به ارث رسیده است، یافت و تحویل مادرش داد.

سرهنگ حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی اصفهان در ارتباط با این پرونده گفت: چند سال پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی اصفهان با ارائه شکایتی ربوده شدن فرزند 3 ساله‌اش را به پلیس گزارش کرد.


شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: با مردی که از همسر اولش باردار نمی‌شد ازدواج کردم و پس از شروع زندگی مشترک، 2 سال بعد صاحب فرزند شدم. وقتی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان وضع‌حمل کردم، چون بیمه نداشتم و می‌خواستم از بیمه همسر اول شوهرم استفاده کنم با هویت او در بیمارستان بستری شدم و با به دنیا آمدن فرزندم اداره ثبت احوال هووی مرا به عنوان مادر فرزندم شناخت و برای او شناسنامه صادر کرد. پس از فوت شوهرم که از وضعیت خوب مالی برخوردار بود، همسر اولش به یکباره با فرزندم ناپدید شد و تمام تلاش‌هایم برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان دراین باره گفت: پس از این شکایت، جستجو برای یافتن کودک 3 ساله و نامادری‌اش آغاز شد، اما تمام تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند تا این‌که اوایل امسال معلوم شد این کودک مدتی را در یکی از مدارس شهرستان گلپایگان تحصیل می‌کرده است.با اعزام ماموران به مدرسه معلوم شد کودک به همراه نامادری‌اش این شهر را ترک کرده و به نقطه نامعلومی رفته است.



ادعای 2 مادر برای یک فرزند

حسین‌زاده تصریح کرد: پس از گذشت چند ماه سرانجام محل تحصیل دختربچه گمشده در یکی از محله‌های اصفهان پیدا شد و با دستگیری نامادری و انتقال وی به پلیس‌ آگاهی، او با ارائه مدرک ادعا کرد، دختربچه را او به دنیا آورده است. در حالی که هر دو زن جوان مدعی بودند دختربچه به آنها تعلق دارد، قاضی پرونده دستور قضایی را برای انجام آزمایش ژنتیک DNA صادر کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: پس از انجام آزمایش معلوم شد دختربچه گمشده که اکنون 11 سال دارد، متعلق به همسر دوم است. با مشخص شدن این موضوع در مرحله بعدی معلوم شد پس از فوت پدر این کودک، نزدیک به یک میلیارد تومان برای تنها فرزندش ارث گذاشته است.حسین‌زاده خاطرنشان کرد: با دستور قضایی این کودک روز گذشته تحویل مادرش شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا