یزدفردا:سرهنگ پارسافر رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان  بیان داشت: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی مامورین اقدامات خود را آغاز نمودند که طی بررسی های اولیه مشخص گردید مبلغ 2 میلیون تومان از طریق خرید اینترنتی از حساب وی برداشت گردیده است. طبق اظهارات شاکیه که یکی از معلمین استان می باشد مشخص گردید که وی چندی پیش جهت ثبت نام اینترنتی به یکی از کافی نتهای سطح شهر مراجعه و اطلاعات حساب خود را به متصدی ارائه نموده است.

در تحقیقات نهایی و استعلامات انجام شده مشخص شد که تمامی برداشت ها توسط متصدی کافی نت انجام گرفته و نهایتا وی دستگیر و به جرم خود اعتراف نمود.

معاون اجتماعی پلیس فتا در این خصوص عنوان نمودند که: با وجود هشدارهای مکرر پلیس فتا در خصوص عدم ارائه مشخصات بانکی به افراد دیگر بار دیگر شاهد چنین اشتباهاتی هستیم که متاسفانه در این پرونده یکی از معلمین کشور دچار این مشکل گردیده است در صورتیکه وی می بایست این نکات را به دانش آموزان خود آموزش دهد.

وی در ادامه به هموطنان توصیه نمود به هنگام خرید و یا ثبت نام های اینترنتی به هیچ عنوان مشخصات بانکی و رمز عبور خود را در اختیار فروشندگان و متصدیان قرار ندهید در غیر اینصورت بلافاصله رمز خود را تغییر دهید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا