برخي از ايرانيان پس از گذراندن مدارج علمي بالا به جايگاه‌هاي حساس و بعضا سياسي در دنيا دست پيدا مي‌كنند. اخيرا نيز خبر رسيد يك ايراني به رياست بخش مبارزه با سلاح‌هاي كشتار جمعي پليس فدرال آمريكا دست پيدا كرده است.

یزدفردا:برخي از ايرانيان پس از گذراندن مدارج علمي بالا به جايگاه‌هاي حساس و بعضا سياسي در دنيا دست پيدا مي‌كنند. اخيرا نيز خبر رسيد يك ايراني به رياست بخش مبارزه با سلاح‌هاي كشتار جمعي پليس فدرال آمريكا دست پيدا كرده است.


به گزارش آتي نيوز دکتر مجیدی مدرک کارشناسی شیمی از دانشگاه ایسترن میشیگان و درجه دکترای خود را از دانشگاه ایالتی وین را به دست آورده است. 

پس از آن دو سال به عنوان یک محقق فوق دکترا در دانشگاه تگزاس (آستین) به سر برد. مجیدی مقالات متعدد علمی در مجلات همسالان منتشر کرده است و هم اکنون ریاست بخش مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی پلیس فدرال آمریکارا بر عهده دارد. 

مجیدی در سال 1961 در ایران متولد شد و قبل از دوره دبیرستان به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت نمود. وی قبل از شروع کار خود در FBI یک استاد شیمی در دانشگاه کنتاکی بود و فعالیت‌های پژوهشی او در طیف سنجی تحلیلی و شیمی متمرکز بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا