میرزا محمد کاظمینی

در جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی سمبل اقتدار است و رسالتی سنگین، جهت حفظ آرامش، امنیت،صلابت و مدیریت نظم داخل کشور را بر عهده دارد. در یزد هم خوشبختانه سرداران و امرای نیروی انتظامی با اعمال مدیریت بر پرسنل سخت کوش نیروی انتظامی این آرامش و صلابت را به مردم دین مدار یزد اهدا نموده اند.

اما در بین این قوای دلسوز که جدای از نظارت فرماندهی نیرو، یگان حفاظت و دفتر سیاسی ـ عقیدتی نیز در تربیت و درست عمل کردن افراد سازمانی این تشکیلات امنیتی، نهایت تلاش خود را مبذول دارند.

اگر خدایی ناکرده، یکی از فرماندهان رده های پایین نیرو، چشمان خود را بر واقعیت ها ببندد و حتی در جدل های خانوادگی بی مروتی نماید و خود را ملعبه دست خاطیان قرار دهد، تکلیف سران نیرو چه خواهد بود؟

البته در عالم آخرت مسلما حسابشان با کرام الکاتبین خواهد بود اما در دوران حیات مادی، ریاست حفاظت و اطلاعات ـ مقامات سیاسی ـ عقیدتی و فرماندهی نیرو، سعی در کتمان واقعیت ها داشته یا با قدرت، آلودگی ها را می زداید.

نکته:

1 ـ یکی از دوره های خوبی که در نیروی انتظامی وجود داشت، دوران فرماندهی امیر طایفی بود آیا امیرفعلی در نیروی انتظامی  استان می تواند، دوران پیشین را در امنیت رفتاری قوای تحت امرش ایجاد نماید؟؟!!

2 ـ درخواست از فرماندهی معظم نیروی انتظامی استان یزد، اعمال نظارت بیشتر بر پرسنل تحت امرشان می باشد.

3 ـ بوسیدن دست پلیس که حافظ جان ، مال و امنیت مردم است، تکلیف اخلاقی هر شهروند این کشور اسلامی می باشد. وا... العلم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا