نشست علمي در زمينه حل معضل موتورسواران متخلف دريزدبرگزار شد 
یزدفردا  - نشست علمي معضلات موتورسوراي ديروز، با حضور فرمانده انتظامي استان يزد، برگزار شد.

به گزارش واحد تامین خبر یزدفردا ، سرهنگ "صباغ" معاون اجتماعي و ارشاد انتظامي استان يزد در گفت و گو با خبرنگار پلیس اظهارداشت : معضل موتورسوراي يکي از معضلات عمده استان يزد خصوصاً شهر يزد مي باشد.


وي افزود:"پس از انجام يکسري تحقيقات و نظرسنجي در راستاي علل و عوامل عدم رعايت قوانين خصوصاً عدم استفاده از کلاه ايمني و ديگر معضلات موجود در امر موتورسواري نشست علمي با حضور اساتيد دانشگاه و نخبگان علمي و تعدادي از اعضاء شوراي فرهنگ عمومي استان با حضور سردار " اکبرشاهي" فرمانده انتظامي استان ، حجت الاسلام والمسلمين "عجمين" مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و دبير شوراي فرهنگ عمومي در دفتر فرمانده انتظامي استان يزد تشکيل شد .


در اين نشست سردار" اکبرشاهي" فرمانده انتظامي استان يزد اظهار داشت : مشکلات ترافيکي و تصادفات از جمله مهمترين آسيب هاي استان مي باشد و مسئولان استان و وشوراي فرهنگ عمومي نيز به اين مهم اشرافيت دارند.


اين موضوع مهم در شورا نيز مطرح گرديد و معلوم شد که کارهاي کارشناسي فراواني روي اين موضوعات صورت گرفته است که نشان از هم زباني و همدلي مسئولان استان جهت حل اين مسئه مهم اجتماعي مي باشد.


فرمانده انتظامي استان يزد افزود : خوشحال هستيم که مي توانيم زحمات شما را به مرحله اجرا درآورده و عملياتي کنيم .
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا