یزدفردا :سرهنگ اسماعیلی رئیس پلیس فتا استان کرمان بیان نمودند: به دنبال اجرای مرحله دوم بازدید از کافی نت‌های سطح شهر در راستای افزایش امنیت کاربرانی که از این اماکن استفاده می‌نمایند و کاهش جرایم و تخلفات در این حوزه کارشناسان پلیس فتا حین بررسی‌ها، دو کافی نت متخلف را شناسایی نموده و متوجه شدند که تعدادی فایل‌های مستهجن و غیر اخلاقی در سیستم‌های آنان موجود می‌باشد.
پلمپ دو کافی نت غیر مجاز در کرمان
سلام عليكم
 به گزارشیزدفردا به نقل از  پلیس فتا:  نهایتاً مدیران این کافی نت‌ها دستگیر و اظهار داشتند این فایل ها را با استفاده  از فیلتر شکن و برای استفاده شخصی جمع آوری نموده‌اند. همچنین در بازبینی تخصصی بعمل آمده از کیس‌های مکشوفه فایل های عکس از مدارک شناسایی شامل کارت ملی، شناسنامه و غیره متعلق به مشتریان نیز مشاهده گردید.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص به مدیران کافی نت‌ها هشدار داد: نگهداری هرگونه تصاویر و فیلم‌های غیر اخلاقی بر روی سیستم‌های رایانه‌ای و نیز نصب انواع فیلتر شکن جرم تلقی می‌شود.
وی در ادامه افزود: متصدیان کافی نت موظفند هر گونه اطلاعاتی که از مشتریان برای ارسال دریافت می‌کنند مانند تصاویر، فیلم و .... از سیستم‌ها حذف نموده و نرم افزارهای که امکان عدم بازبینی صفحات کاربران را دارد بر روی سیستم‌ها نصب نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا