به گزارش خبرنگار یزدفردا" سردار امان اللهی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی برای برقراری نظم و امنیت و کاهش ناهنجاری ها در جامعه افزود: باید با برنامه های فرهنگی و هنری در این زمینه اقدام کرد زیرا تأثیراین برنامه ها بسیار زیاد است.

وی با بیان این که با بهره گیری ازتوانمندی مراکز علمی، فرهنگی و هنری شاهد کاهش جرم وتغییرات محسوسی در این زمینه هستیم افزود: اجرای این برنامه ها به مشارکت عمومی و زمان نیاز دارد و در این خصوص مردم باید به پلیس در پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی کمک کنند.

رئیس حوزه هنری استان یزد نیزبا قدردانی از خدمات فرماندهی انتظامی استان درتأمین امنیت ومقابله با ناهنجاری های اجتماعی گفت : همه باید به پلیس دربرقراری نظم و امنیت کمک کنیم و یکی از بهترین شیوه ها برای انتقال این پیام استفاده از هنر و ظرفیت های هنری است.

محمد رضا نیکونژاد با برشمردن توانمندی های این نهاد گفت: حوزه هنری آمادگی دارد در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری با نیروی انتظامی همکاری کند.

وی با اشاره به کتابهای منتشر شده از سوی انتشارات سوره مهر از جمله «نورالدین پسر ایران» که در زمره پرفروش ترین های نمایشگاه کتاب امسال بود افزود: نمایندگی انتشارات سوره مهردر کنار ساختمان حوزه هنری استان قرار دارد  و 4500 جلد کتاب با موضوعات مختلف از جمله ادبیات، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، هنر، کودک و نوجوان و... در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا