یزدفردا:تاکنون پرسشی از سوی هیچ‌یک از نمایندگان مجلس در رابطه با درآمدهای ناجا به ما ابلاغ نشده است و ما هم درآمدی از این محل نداریم و منطبق آنچه در قانون ذکر شده، تعرفه و جریمه‌ها به حساب خزانه ریخته می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: اگر کسی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوالی در مورد درآمدهای ناجا دارد کتبی به ما منتقل کند ولی اعلام می‌کنیم درآمدی از محل افزایش تعرفه‌ها و جرایم نداریم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مجلس، در ارتباط با درآمدهای ناجا از محل افزایش تعرفه ها و جرایم و عدم ارائه گزارش توسط نیروی انتظامی گفت: این موضوع باید کتبا به ما اعلام شود و معمول اینطور است که اگر نماینده سوالی دارد کتبی به ما منتقل می کند.

وی افزود: تاکنون پرسشی از سوی هیچ‌یک از نمایندگان مجلس در رابطه با درآمدهای ناجا به ما ابلاغ نشده است و ما هم درآمدی از این محل نداریم و مطابق آنچه در قانون ذکر شده، تعرفه و جریمه‌ها به حساب خزانه ریخته می‌شود و آمار حساب و کتاب آن کاملا مشخص است.
وی اضافه کرد: من منظور از اینکه ناجا درآمدهایی از راه افزایش تعرفه‌ها کسب کرده است را متوجه نمی شوم و به طور کلی دیوان محاسبات باید این موضوع را درخواست و پیگیری کند.

منبع:اعتدال

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا