یزدفردا:پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا(فتا) از سال 89 در نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با رويکرد تامين امنيت فضاي توليد و تبادل اطلاعات در کشور با سازماني فعال، خلاق و نو آور، پيشرو در توسعه و پيشرفت، کار آمد، پاسخگو، پويا، قانونمند، در راستاي فراهم نمودن اعتماد، آسودگي خاطر و امنيت شهروندان و صيانت از حاکميت و اقتدار ملي و ارزشهاي اسلامي جامعه، فعاليت خود را آغاز  كرد.
پليس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا ضمن حضور در ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، دست آورد ها و توانمندی های خود را برای آگاه سازی و رضایتمندی شهروندان با هدف ایجاد پلیس مردمی و جامع محور در فضای سایبری به نمایش میگزارد.
به گزارش اطلاع رساني پليس فتا، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات سال گذشته ضمن حضور در پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با رویکرد جامع محور ضمن به رخ کشیدن اقتدار پلیس موجب رضایتمندی شهروندان شد.
اينترنت، فرصتها و تهديدات، تلفن همراه و تهديدات و آسيب هاي آن، خطوط تلفن ثابت، ماهواره و ايستگاه هاي زميني، شبکه هاي ديتاي ملي، بانکداري، تجارت و دولت الکترونيک، آموزش و فرهنگ سازي، مشاوره، شبکه اطلاعات الکترونيکي و امضاي ديجيتال موضوعاتي است كه در غرفه اين پليس به آن پرداخته مي شود.
هم چنين در اين نمايشگاه، پليس فتا ضمن ارائه آموزش هاي لازم در قالب كارگاه هاي ده گانه شهروندان را با فناوری و تهدیدات فضای سایبری آشنا می کند.
حضور كارشناسان مختلف در غرفه نمايشگاهي اين پليس، ارائه مشاوره و پاسخ به سوالات و پرسش هاي مراجعان نيز ديگر برنامه هاي پليس فتا در ششمین نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال را تشكيل مي دهد.
 شايان ذکر است غرفه پليس فتا در زمان برگزاری نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال پذيراي هم وطنان عزيز براي آشنايي با دستاوردهاي اين پليس خواهد بود.
هم چنين علاقمندان مي توانند با مراجعه به وب سايت پليس فتا ايران به آدرس CyberPolice.ir،‌ از آخرين برنامه هاي اجرا شده در غرفه نمايشگاهي اين پليس آگاه شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا