رسالت اصحاب رسانه آگاه سازی شهروندان با هدف گرفتن فرصت ارتکاب جرم از مجرمان است
رییس پلیس فتا ضمن تبریک روز خبرنگار به  کسانی که با قلم خود می توانند باعث تغییر تفکرات جوامع بشری شوند  ، تصریح کرد : یکی از رسالت های اصحاب رسانه  آگاه سازی شهروندان با هدف گرفتن فرصت ارتکاب جرم از مجرمان است .
سردار هادیانفر ادامه داد : در جامعه ما و بسیاری از جوامع در حال گذار، رفتارهای پرخطر به ویژه در بین نسل جوان ، نوجوان و حتی بزرگسال کم نیستند. بنابراین بخش مهمی از برنامه‌های رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب، باید روی تغییر و ترمیم رفتارهای پرخطر باشد .
این مقام مسوول در ادامه بیان داشت  : هفدهم مرداد، سالروز شهادت سرباز جنگ نرمی است که با خون خود، خبرهای ارسالی به جهانیان را ممهور ساخت و این گونه یاد و نام فعالان عرصه مجاهدت در آگاه سازی جامعه را جاودان نمود .
وی بیان داشت : روز خبرنگار نمادي از مقاومت و ایستادگی در ایفای وظیفه ای حساس در تنویر افکار عمومی است .
این مقام ارشد انتظامی افزود : بي‌ترديد بخشي از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه سایبری نیز مرهون تلاش خستگي ناپذير خبرنگاراني است كه با نشر و پردازش ‏صحيح، دقيق و سريع اطلاعات، همدوش با پلیس فتا از سلامت جامعه ،آرمان هاي امام راحل (ره) و دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي بارهبري مدبرانه حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي عزيز(مدظله‌العالي) دفاع كرده و در اين راه ثابت قدم مانده‌اند.
رییس پلیس فتا  در خاتمه ضمن قدرداني از همكاري صميمانه و بي‌بديل رسانه‌هاي جمعي و تقدير از فعاليت هاي اثرگذار آنان در انعكاس شايسته توانمندي‌هاي این پلیس، روز خبرنگار را به ياد ‏شهداي اهل قلم و ديگر شهداي رسانه‌ها گرامي داشته و از درگاه خداوند متعال براي ‏فعالان و پيشگامان عرصه ‎ارتباطات استمرار توفيق خدمت به ‏ميهن اسلامي را مسالت کرد.‏

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا