هشدار پلیس فتا به کاربران فضای سایبری: به تبیلغاتی که بر روی  شبکه های اجتماعی بار گذاری می‌شوند،  اعتماد نکنید.
سرهنگ اسماعیلی رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت در پی رصد های شبانه روزی تیم ویژه پلیس فتا بر روی فضای سایبری و تسلط کامل بر روی شبکه های اجتماعی چندی پیش در یکی از سایت های غیر قانونی شبکه اجتماعی صفحه ای با موضوع ماساژ درمانی ساخته شد که اقدام به تبلیغ ماساژ درمانی و جذب مشتری برای ماساژ می‌کرد.
وی افزود : در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی و مهندسی تخصصی بر روی این صفحه سرانجام توانستند با مدیر گرداننده صفحه ارتباط برقرار کنند، و با حکم قضایی متهم را در که در یکی از هتل های استان کرمان مخفی و اقدام به انجام این جرم می کرد را دستگیر و به این پلیس ارجاع دهند.
این مقام مسئول گفت : زمانی که متهم با مستندات پلیس فتا روبه رو شد به جرم انجام شده اعتراف کرد و گفت این صفحه را برای سوء قصد به بانوان ایجاد کردم و هیچ مدرکی برای ماساژ درمانی ندارم.
سرهنگ اسماعیلی از شهروندان خواست تا به تبلیغات های اینترنتی مخصوصا تبلیغات هایی که بر روی شبکه های اجتماعی بارگزاری می شود اعتماد نکنند و اگر تبلیغ مشکوکی در اینترنت مشاهده کردند سریعا با سایت پلیس فتا ارتباط برقرار کرده و آدرس صفحه مورد نظر را در سایت این پلیس ثبت کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا