یزدفردا:سرهنگ جهانشیری رییس پلیس فتا استان بوشهر بیان کرد : با عاملین هتک حرمت در فضای مجازی برخوردی قاطع خواهد شد.
 توهین یکی از مصادیق بارز هتک حرمت و نشر اکاذیب است. چرا که با توهین به کسی حرمت او از بین می رود و از آن جهت که نسبت داده شده به شخص واقعیت ندارد، نوعی جرم است و انتشار آن در اینترنت نوعی انتشار اکاذیب است.
سرهنگ جهانشیری ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیرو شکایت خانمی مبنی بر هتک حرمت وی در اینترنت ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
رییس پلیس فتا بوشهر در ادامه بیان کرد: بنابر اظهارات شاکیه ، اخیراً مزاحمت های تلفنی زیادی برای وی ایجاد شده است که باعث آن انتشار شماره تلفن وی در اینترنت بوده است.
وی افزود: بر همین اساس و بنابر تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا ، عامل ایجاد مزاحمت و انتشار تلفن شاکیه در اینترنت شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.
متهم با مشاهده مدارک و مستندات علیرغم انکارهای اولیه به بزه خود اعتراف و اظهارکرد: سابقاً با شاکیه ارتباط دوستی داشته و پس از قطع این ارتباط به جهت انتقام گیری از وی اقدام به انتشار شماره تماس وی در اینترنت نمودم.
سرهنگ خسروی در پایان خاطر نشان کرد: انتشار اطلاعات دیگران و متعاقب آن نشر اکاذیب علیه این افراد در فضای مجازی به قصد ضرر رساندن به وی و یا تشویش اذهان عمومی جرم تلقی شده و پلیس با عاملین آن برخوردی قاطع خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا