یزدفردا:به مناسبت هفته نیروی انتظامی نمایشگاهی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان صدوق در دانشگاه پیام نور مرکز رضوانشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی: دبیر ناجای شهرستان صدوق ضمن بازدید از این نمایشگاه از رئیس دانشگاه پیام نور مرکز رضوانشهر و مسوول فرهنگی دانشگاه که در برپایی این نمایشگاه همکاری مستمر داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

"سردار مصیب حسن زاده" هدف از برپايی اين نمايشگاه را اطلاع‌ و آگاهی دادن به دانشجویان، اساتید و مردم از مأموريت‌ها و عملكرد نيروی انتظامی عنوان كرد و گفت: انتظار می‌رود بازديد‌كنندگان با ارائه نظرها، انتقادها و پيشنهادها خود پليس را در ارائه مطلوب‌ خدمات و مأموريت‌ها همراهی كنند.

 وی یادآور شد در هفته نیروی انتظامی تلاش می کنیم، انتظارات مردم را بیش از گذشته پاسخگو باشیم و برنامه ها و اهداف خود را تبیین کنیم.

"حسن زاده" با اشاره به توسعه، تقویت و تعمیق مشارکت هدفمند مردم با نیروی انتظامی در این هفته افزود: سعی می کنیم ظرفیت نیروی انتظامی را در جهت آموزش، اطلاع رسانی و افزایش مشارکت های اجتماعی مهم استفاده کنیم.

دبیر ناجای شهرستان صدوق درباره نامگذاری روزهای هفته ناجا گفت: روز نخست دوشنبه پانزدهم مهر روز پلیس، اقتدار و امنیت اخلاقی، روز دوم سه شنبه شانزدهم مهر روز پلیس، پیشگیری و محله محوری، روز سوم چهارشنبه هفدهم مهر روز پلیس، مردم و مشارکت اجتماعی، روز چهارم پنج شنبه هجدهم مهر روز پلیس، معنویت و ارزش ها، روز پنجم جمعه نوزدهم مهر، روز پلیس و خدمتگزاری، روز ششم شنبه بیست مهر روز پلیس و جامعه قانونمند و روز هفتم یکشنبه 21 مهر روز پلیس، دانش و فناوری نامگذاری شده است.

این مقام مسئول افزود: در روزهای هفته نیروی انتظامی مراسم های مختلفی از جمله برپایی نمایشگاههای عمومی، اجرای مانورهای میدانی، نشست های علمی با رویکرد پیشگیری، برنامه های آموزش (زنگ انضباط اجتماعی)، نشست مشترک مرزبانان با معتمدان محلی، افتتاح طرح های مهندسی، حضور در مزار شهداء و تجلیل از مقام شامخ آنان، سرکشی از خانواده های معظم شهداء، عیادت از بیماران ناجا در بیمارستان ها، سخنرانی فرماندهان در نمازهای جمعه، توزیع انبوه محصولات آموزشی در میان نمازگزاران و مردم، برگزاری مراسم تقدیر از افراد نمونه در زمینه ترافیک و تقدیر از کارکنان ساعی در هفته ناجا خواهد بود.

"حسن زاده" تصریح کرد: امیدواریم برپايی اين نمايشگاه در آشناسازی مردم با خدمات پليس در زمينه برقراری و حفظ نظم و تأمين امنيت اجتماعی و شناساندن خطرات و اثرات زيانبار تهاجم فرهنگی دشمن به نسل جوان به ويژه دانشجویان مؤثر و سازنده باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا