یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .


    
بازداشت ۱۰۰ شرور در پایتخت
سرهنگ بهرام نژادابراهیم گفت: در راستای اجرای تدابیر رئیس پلیس تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان تهرانی، ماموران زیر مجموعه این یگان اقدام به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش را اجرا کردند.

به گزارش شهرخبر و به نقل از مهر، سرهنگ بهرام نژادابراهیم گفت: در راستای اجرای تدابیر رئیس پلیس تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان تهرانی، ماموران زیر مجموعه این یگان اقدام به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش را اجرا کردند.
جانشین فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۱۰۰ شرور در نیمه نخست امسال خبر داد.
وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد در خصوص پرونده‌ها و شکایات موجود در کلانتری‌ها ماموران گشت‌های انتظامی یگان امداد اقدام به شناسایی محل‌های جرم خیز و آلوده کردند.
نژاد ابراهیم گفت: با شناسایی محل‌های جرم خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد متهمان در آن مناطق می‌رفت، طی ۶ ماه گذشته ماموران یگان امداد پلیس پایتخت موفق به شناسایی تعداد زیادی از آن‌ها شده و مشخص شد که این افراد شرارت‌های نظیر ایجاد اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی مستانه با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت دارند.
جانشین فرمانده یگان امداد افزود: این متهمان با اقدامات خلافکارانه خود آرامش شهروندان را بر هم زده و باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند که با اجرای طرح امنیت محله محور به سزای اعمال خود رسیده و پس از بازداشت برای سیر مراحل قضایی به دادسرا منتقل شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا