در پی  بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی خرانق - رباط پشت بادام – طبس و بافق -  بهاباد ، پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر استان یزد به 328 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی نمودند .

دکتر پارسائیان سرپرست جمعیت هلال احمر استان گفت : به دنبال ورود سامانه بارش زا به استان از همان ساعات اولیه صبح مورخ 06/10/91 و با توجه به پیش بینی های از قبل اعلام شده توسط اداره کل هواشناسی استان در خصوص کاهش قابل ملاحظه دما و بارش باران و برف و در برخی نقاط احتمال کولاک ،30 تیم تخصصی امداد و نجات برای امدادرسانی به موقع بصورت آماده باش در پایگاههای امداد و نجات و همچنین شعب این جمعیت در شهرستانهای سراسر استان مستقر شدند .

وی در خصوص امدادرسانی های انجام شده اظهار داشت : بیشترین خدمات امدادگران این جمعیت در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی خرانق - رباط پشت بادام – طبس و بافق -  بهاباد صورت گرفته که در این عملیات علاوه بر امدادرسانی به 328 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک به تعدادی از سرنشینان خودروها خدمات اسکان و تغذیه اضطراری نیز ارا ئه  گردیده است .

پارسائیان در ادامه از همکاری بسیار خوب سایر ارگانهای مرتبط از قبیل پلیس راه ، راهداری و آتش نشانی که در این عملیات  هلال احمر را یاری نمودند کمال تشکر نمود .

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا