گروهی از نویسندگان حوزه علمیه قم با صدرور بيانيه اي كه در اختيار يزدفردا قرار گرفته است شركت هنرمندان و خبرنگاران و برخی از احزاب سیاسی برای پلوخوری، در مراسم میهمانی سفارت انگلستان در تهران به افتخار هشتاد و یکمین سال تولد ملکه الیزابت دوم را محكوم نمودند

متن بيانيه به شرح زير مي باشد

بسم الله الرحمن الرحیم
جشن ملکه شیطان
دعوت سفیر انگلیس در تهران از هنرمندان و خبرنگاران و برخی از احزاب سیاسی برای پلوخوری، درست در زمانی که عوامل این کفتار پیر مناره های حرمین شریفین امام هادی و امام عسکری (ع) را منفجر می کنند و امت مظلوم عراق با بمبهای خوشه ای در العماره و بصره قتل عام می شوند و نیز اعطای جایزه شوالیه به نویسنده مرتد آیات شیطانی، توسط ملکه انگلیس پرده از کینه های صهیونی و صلیبی برمی دارد.
ضربه ای که اسلام و مسلمانان از انگلیس و شوالیه های کثیف آن خورده است از هیچ دولت و جنایتکاری ندیده است . همین سیاست بازان شیطان صفت انگلیسی بودند که بنیان فرقه ای متحجر به نام وهابیت را در جهان اسلام نهادند و سالها جنگ و خونریزی در میان مسلمانان به راه انداختند.

قتل عام مردم مسلمان کربلا و نجف در قرون گذشته یکی از ارمغان های آنان بود و القاعده و التکفیر امروز هم ارمغان دیگری است که توسط شوالیه های آنان هدایت می شود.
مگر شوالیه ای انگلیسی به نام لارنس نبود که بعدها به لارنس عربستان شهرت یافت و زمینه فروپاشی امپراطوری بزرگ عثمانی را مهیا ساخت. مگر همین شوالیه شیطان نبود که چرچیل بر مزارش گریست. مگر فرقه ضاله بهائیت و دولت نامشروع صهیونیستی مولود طراحی و اجرای شوالیه های ملکه شیطان نیستند.
چرا امت اسلام نسبت به سفارتخانه های انگلیس که لانه های طراحی جنگ و جنایت در مشرق زمین است، همواره سکوت می کنند . مگر فراموش کرده ایم روزی که در قیام عدالتخانه مردم ایران ، سفارت انگلیس با بارگذاشتن دیگ پلو، روشنفکران غرب زده را چراغ راهنمای جامعه کرد و واژه مشروطیت به جای عدالتخانه بر افواه مردم نشست جمعی از فریب خوردگان و مدعوین شیطان پس از سیر شدن از پلو سفارت جلوی کالسکه همسر سفیر را در همین باغ غصبی قلهک گرفتند و از او پرسیدند در مشروطیت چه باید کرد؟ و همسر سفیر انگلیس با جسارت تمام رو به مردم کرد و گفت : ما در مشروطیت علمای خود را کشتیم. مگر بر دار کشیدن شیخ فضل الله نقشه همین لانه های شوالیه ساز نبود؟
چرا دستگاه های حکومتی و سازمان های مسئول نسبت به افرادی که دعوت لانه شیطان را پذیرفتند و همزمان با اشک و سوگواری مردم در ایام فاطمیّه و ضایعه اسفبار تخریب حرمین شریفین سامرا، پلو خوردند و رقصیدند و اسلام را به سخره گرفتند، سکوت کردند. چرا سازمان صدا و سیما و وزارت ارشاد اسلامی بر روی نام آنان که این دعوت را پذیرفتند برای همیشه خط بطلان نمی کشد. چرا وزارت کشور در لغو مجوز فعالیت احزابی که به دست بوسی سفیر ملکه شیطان رفتند اقدامی نمی کند.
اصولا امت اسلام تا کی باید لانه های شیطان را در کشورهای اسلامی تحمل کند؟ کجایند دلاورمردانی چون رئیس علی دلواری که میزبانان و میهمانان شیطان را به خلیج همیشه فارس بریزند و بگویند: تا لندن شنا کنید؟!
والسلام
گروهی از نویسندگان حوزه علمیه قم .
محمدحسین فلاح زاده؛
 جواد محدثی؛ محمود مهدی پور؛ محمود شریفی؛ ناصر باقری بیدهندی؛ حسن ابراهیم زاده؛

حسین ملانوری ؛ محمود لطیفی؛ محمدباقر پورامینی ؛ محمدجواد طبسی؛ عبدالعلی براتی؛ محمد اصغری نژاد؛

مرتضی عبدالوهابی؛ علی کرجی؛ غلامعلی عباسی؛ عبدالکریم پاک نیا؛ محمد عابدی؛ ابوالحسن ربانی سبزواری؛ احمد باقریان؛ محمدابراهیم احمدی سبزواری؛ حامد گیلانی؛ سید علی نقی میرحسینی؛ محمدتقی ادهم نژاد؛ مهدی غفوری؛ نعمت الله فروغی؛ احمد محیطی اردکانی؛ عبدالرحیم اباذری؛ علی احمدی؛ اسماعیل محمدی؛ غلامرضا گلی زواره؛ مهدی احمدی؛ محمدهادی مروجی

گزارش مراسم با حواشي

يزدفردا :لازم به ذكر است در پنجشنبه گذشته میهمانی سفارت انگلستان در تهران به افتخار هشتاد و یکمین سال تولد ملکه الیزابت دوم پنجشنبه شب در محاصره نیروی ویژه پلیس تهران برگزار شد.


به گزارش الف در این میهمانی که به دعوت جفری دوین آدامز، سفیر انگلیس در تهران برگزار شد، سفرای خارجی مقیم تهران، تعدادی از چهره های سیاسی نزدیک به دولت سابق و نیز تعدادی از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران حضور داشتند.

یکی از شرکت کنندگان در این مراسم به دانشجویان تجمع کرده در بیرون سفارت انگلستان گفت: میهمانی سرد و کسل کننده برگزار شد و کاملا تحت تاثیر حواشی بیرون سفارت قرارداشت. در ابتدای مراسم، سفیر انگلیس حدود 5 دقیقه درباره ملکه و دربار انگلیس و خدمات آنها سخنرانی کرد و بعد میهمانان در باغ سفارت قدم زدند و از غذاها و نوشیدنیهای تدارک دیده شده استفاده کردند. وی یادآوری کرد تعدادی از مدعوین ایرانی مراسم که همه منتظر ورودشان بودند ، به مراسم نیامدند و برخی هم دسته گل فرستاده بودند.


با افشای دعوتنامه سفیر انگلستان برای برخی فعالان سیاسی و مطبوعاتی در روزهای گذشته، از تشکل های دانشجویی مهم کشور از جمله اتحادیه انجمن اسلامی مستقل، دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی، جنبش عدالتخواه دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و نیز اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام کردند در اعتراض به دخالت های ممتد دولت انگلستان در امور داخلی ایران و نیز نقش سربازان اشغالگر این کشور در نا امنی های عراق و هتک حرمت زیارتگاه های مقدس سامرا، عصر روز پنج شنبه در مقابل سفارت انگلستان در خیابان فردوسی میزگرد خبری و تریبون آزاد برگزار می کنند.

این مراسم دانشجویی از ساعت 5 بعد از ظهر شروع و خیلی زود تبدیل به تجمع داشجویی شد.
در این تجمع ، نمایندگان تشکل های دانشجویی در سخنرانی های خود ضمن انتقاد شدید از دخالتهای دولت انگلستان در ایران در طول سالهای مختلف ، به برگزاری جشن تولد ملکه انگلیس در تهران و شرکت سیاستمداران و روزنامه نگاران ایرانی در این مراسم شدیدا انتقاد کردند.این تجمع دانشجویی با سردادن شعار و پرتاب اشیاء به طرف سفارت انگلستان در خیابان فردوسی ادامه یافت.
در این تجمع، تشکل های مختلف دانشجویی پلاکاردهایی به این مضامین حمل و یا در مقابل سفارت نصب کرده بودند:
• مهمانان انگلیس شرمتان باد
• سفیر روباه پیر اخراج باید گردد
• دیگ پلوی انگلیس را بر سرتان خراب خواهیم کرد


ساعتی بعد از مراسم، به حضار خبر داده شد که مهمانان جشن تولد ملکه از درشمالی سفارت در خیابان نوفل نوشاتو در حال ورود هستند که با اعلام این خبر، تجمع کنندگان بطرف درب شمالی سفارت حرکت کردند اما در اوایل خیابان نوفل نوشاتو با ممانعت یگان پلیس ضد شورش تهران مواجه شدند که این مواجهه بر اثر اصرار دانشجویان هیجان زده به سردادن شعار علیه مهمانان ایرانی مراسم، در لحظاتی به درگیری و حتی شلیک گاز اشک آور انجامید.

با پایان مراسم جشن تولد ملکه الیزابت دوم در تهران، مهمانان ایرانی مراسم در حالی که تلاش داشتند از دوربین خبرنگاران مستقر در خیابان نوفل لوشاتو بگریزند، به تدریج از در شمالی سفارت خارج شدند.

و   سايت تحليلي-خبري دانشجويان مستقل بصورت كامل اخبار اين نشست را در لينك هاي زير منتشر نموده است

بایکوت خبری ضرب و شتم دانشجویان توسط خبرگزاری ها

متن و حاشیه جشن تولد ملکه الیزابت دوم در تهران

به خاطر چه كساني دانشجويان را زدند؟

نيروي انتظامي خسته نباشي و خدا قوت

باز پس گیری باغ قلهک از انگلیس

سيلي فرمانده نيروي انتظامي به دانشجوي دختر

يزدفردا

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا