رئیس پلیس فتا خوزستان:متصدی کافی نت سارق حساب مشتریان بود
رئیس پلیس فتا خوزستان از دستگیری متصدی متخلف اهوازی که از حساب مشتریان برداشت می کرد، خبر داد.

 سرهنگ شعبان رئیس پلیس فتا استان خوزستان اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب وی برداشت غیرمجاز شده است، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی های مقدماتی مشخص شد که کلیه برداشت ها صرف خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن و خرید کارت اعتباری در سایت کانون وکلا شده است و پس از تحقیقات میدانی معلوم شد فرد برداشت کننده تمامی خریدها را از طریق کافی نت انجام داده است که نهایتاً زنی ساکن اهواز که ثبت نام با نام او انجام شده بود، شناسایی و به این پلیس احضار شد.

سرهنگ شعبان افزود: این زن اظهار داشت که من جهت ثبت نام در سایت فوق به کافی نت مراجعه کردم و بدلیل اینکه کارت بانکی نداشتم متصدی ثبت نام من را انجام داد و مبلغ را به صورت نقدی دریافت کرد.

وی عنوان کرد : لذا متصدی کافی نت به این یگان احضار و اعتراف کرد که شاکی برای ثبت نام در سایتی نزد من مراجعه و اطلاعات بانکی خود را در اختیارم قرار داد و زمانی که این زن به کافی نت آمد از اطلاعات حساب شاکی سوءاستفاده کرده و مبلغی را برداشت کردم.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان در پایان هشدار داد: به هیچ عنوان رمزهای بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و به طور متوالی آنها را تغییر دهید و از گذاشتن رمزهای از پیش گزیده و تکراری مانند شماره شناسنامه و تاریخ تولد که به راحتی در دسترس می باشد جداً خودداری کنید و در صورتی که کارت شما مفقود یا به سرقت رفت سریعاً به بانک مربوطه اطلاع داده و رمزهای آن را تغییر دهید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا