یزدفردا:رییس پلیس همدان از دستگیری جوانی که گرداننده پروفایل ضد اخلاقی بود و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
 سرهنگ"وطنی" رئیس پلیس فتا استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد :در راستای اجرای طرح مبارزه با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی کارشناسان این یگان پروفایلی را که گرداننده آن به قصد ترویج فساد و در نهایت اخاذی از جوانان فعالیت می کرد را شناسایی و ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی گرداننده این صفحه آغاز کردند.
رییس پلیس فتا همدان ادامه داد: طی بررسی های انجام شده بر روی صفحه فوق و استعلام های صورت گرفته مشخص شد صفحه مذکور متعلق به دانشجویی از دانشگاه ملایر می باشد.
سرهنگ وطنی بیان داشت: متهم ضمن دستگیری پس از رویت ادله و مستندات به جرم خود اعتراف و اظهار داشت بیش از ده ها فقره شارژ تلفن و پول کلاهبرداری کرده و درج مطالب غیراخلاقی و ترویج فساد را صرفاً جهت کلاهبرداری عنوان کرد.
این مقام انتظامی عنوان کرد: شایان ذکر است متهم تعداد 10 نفر از دوستان اینترنتی اش که همگی دارای پروفایل هایی با محتوای تبلیغ و ترویج فساد در اینترنت بودند را معرفی کرد.
سرهنگ وطنی در پایان ذکر کرد: ترویج فساد و تبلیغ آن به هر نحو و نیز استفاده ابزاری از افراد برای گسترش فحشا در فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملان آن برخوردی قانونی خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا