یزدفردا:فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان فراهانی در استتان مرکزی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
 سرگرد"نوروزی" رئیس پلیس فتا مرکزی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد :پیرو شکایت فردی یکی از شهروندان فراهانی مبنی بر برداشت غیرمجازاز حساب وی، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند.
رییس پلیس فتا استان مرکزی ادامه داد:  در بررسی های اولیه مشخص شد که کلیه برداشت ها بصورت اینترنتی بوده که نهایتاً پس از تحقیقات تخصصی متهم که از بستگان شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.
سرگرد نوروزی افزود: ابتدا متهم منکر ارتکاب به هرگونه جرمی شد ولی پس از روبرو شدن با مستندات و ادله پلیس فتا به جرم خود اعتراف و اظهار داشت که با سوءاستفاده از اعتماد شاکی اقدام به برداشت وجه از حسابش کردم.
رییس پلیس فتا استان مرکزی اعلام کرد: چنانچه افراد اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران حتی نزدیکان خود قرار دهند موجبات بسترسازی وقوع چنین جرایمی را فراهم آورده و باعث تحریک افراد به برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب می شوند لذا از همشهریان درخواست می شود حتی الامکان این اطلاعات حساس را در اختیار دیگران قرار ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا