یزدفردا:رییس پلیس فتا همدان از دستگیری فردی که با سوءاستفاده از اعتماد فامیلی از حساب بانکی برادرش سرقت کرده بود خبر داد
سرهنگ"وطنی" رئیس پلیس فتا همدان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد :پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت وجه به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
رییس پلیس فتا همدان ادامه داد:  در تحقیقات اولیه مشخص شد که کلیه برداشت ها بصورت اینترنتی و صرف خرید شارژ تلفن  و از طریق چندین کافی نت در سطح شهر صورت گرفته است.
سرهنگ وطنی افزود: با بررسی گردش مالی شاکی و اقدامات فنی مشخص شد مبالغ برداشت شده به حساب دو نفر واریز شده که یکی از این افراد برادر شاکی می باشد که نهایتاً این دو نفر به پلیس احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی گفت: برادر شاکی پس از رویت مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و اظهار داشت کارت عابر بانک شاکی را در فرصتی مناسب برداشته و ضمن یادداشت شماره حساب و تعریف رمز دوم اینترنتی برای آن، اقدام به برداشت وجه از حساب کرده و این مبالغ را به حساب دوستم واریز کردم.
رییس پلیس فتا همدان در پایان یادآور شد: رمز بانکی خود را تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار ندهید و از نوشتن رمزهای بانکی و قرار دادن آنها کنار کارت عابر بانک خودداری کنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا