رییس پلیس فتا قم از دستگیری عامل انتشار مطالب کذب در اینترنت بر علیه یک شرکت تعاونی در این استان خبر داد و گفت: متهم  با مشاهده اسناد و مدارک ارایه شده توسط افسران پلیس فتا راهی جز اعتراف ندید و صراحتاً به جرم خود اقرار کرد .


 سرگرد"رضایی" رئیس پلیس فتا استان قم در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت نماینده حقوقی یکی از شرکت های تعاونی استان مبنی براینکه فردی ناشناس اقدام به درج مطالب کذب علیه این شرکت کرده است، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
سرگرد رضایی افزود: بنابر اظهارات وکیل شرکت، شخصی ناشناس اقدام به طراحی و ساخت صفحه ای با محتوای دروغین و کذب کرده است و از طرفی این شخص با ارسال پیامک به کلیه اعضا اطلاع رسانی کرده که از صفحه مزبور جهت رویت مطالب کذب علیه شرکت بازدید کنند.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی های صورت گرفته بر روی وبلاگ مورد نظر و تحقیقات فنی و تخصصی متهم اهل و ساکن قم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد، وی پس از رویت مستندات و مدارک غیرقابل انکار به جرم خود اعتراف کرد.
رییس پلیس فتا قم در پایان خاطر نشان کرد: هر کس به قصد ضرر رساندن یا تشویش اذهان عمومی علیه فرد یا سازمانی دولتی در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس از نود و یک روز تا دو سال و یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا