رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی از دستگیری عاملان فروش داروهای غیرمجاز در اینترنت خبر داد و گفت کاربران در خریدهای اینترنتی بالاخص خرید دارو هوشیارتر باشند.

سرهنگ" قاسملو" رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در راستای کاهش جرایم و تخلفات در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته ،کارشناسان این پلیس سایتی را که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می کرد را شناسایی کردند.
سرهنگ قاسملو ادامه داد: پس از تحقیقات فنی و تخصصی گرداننده سایت مزبور شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی وی دستگیر شد که در بازرسی از محل کار وی تعداد زیادی اقلام و داروهای غیرمجاز کشف و ضبط شد ، وی پس از رویت مستندات موجود علاوه بر اعتراف به جرم خود اقرار کرد با همکاری یکی از دوستانش اقدام به این کار کرده است.
این مقام انتظامی افزود: پس از اعتراف متهم اول ، همدست وی نیز شناسایی و دستگیر شد، متهم دوم نیز معترف شد از طریق راه اندازی چند سایت و وبلاگ اقدام به تبلیغ و فروش این داروها کرده اند.
رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی در ادامه به خطرات مصرف اینگونه داروها اشاره و هشدار داد : کاربران فضای مجازی بایستی هرگونه اقلام مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های مجاز اینترنتی خریداری کرده و حتماً در خصوص اقلام دارویی با پزشک خود مشورت کنند چرا که علاوه بر ضررهای مالی احتمال آسیب‌های جسمی نیز متصور است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا