رییس پلیس فتا کرمانشاه از شناسایی متصدی کافی نتی که اقدام به برداشت از حساب مشتری کرده بود خبر داد و گفت: از ارائه رمزهای بانکی خود به دیگران جداً پرهیز کنید.

سرهنگ"زحمتکش" رئیس پلیس فتا کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی های انجام شده کارشناسان متوجه شدند که فرد برداشت کننده وجه شناسایی و به این یگان دلالت داده شد ، در بازجویی های بعمل آمده متهم به جرم خود اعتراف و اظهار داشت که قبلا بعنوان متصدی کافی نت مشغول به کار بودم و زمانیکه شاکیه جهت ثبت نام اینترنتی و پرداخت شهریه دانشگاهش به کافی نت ما مراجعه کرده بود، اطلاعات بانکی وی را یادداشت کرده و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت از حساب کردم.
رییس پلیس فتا کرمانشاه به هموطنان هشدار داد:به هیچ عنوان رمزهای بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و به طور متوالی آنها را تغییر دهید و حتی الامکان برای انجام امور بانکی به مراکز عمومی و کافی نتها مراجعه نکرده و در صورت لزوم پس از اتمام کار رمزهای خود را تغییر دهید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا