کارمند تاجر بوشهری اعتراف کرد که از اعتماد صاحب کار خود سوءاستفاده و با استفاده از حساب بانکی وی خرید اینترنتی انجام داده است.
 سرهنگ"جهانشیری" رئیس پلیس فتا استان بوشهردر گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت یکی از تجار استان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
سرهنگ جهانشیری افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد کلیه برداشت ها صرف خرید اینترنتی کالا و شارژ تلفن همراه شده است که پس از تحقیقات صورت گرفته فرد استفاده کننده از کارت شارژها شناسایی که وی از کارمندان شاکی بود.
این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه از فروشگاه اینترنتی که خرید از آن انجام شده بود استعلام که اعلام شد فردی با هویت مشخص اقدام به خرید گوشی تلفن همراه کرده است که نهایتاً معلوم شد که مشخصات اعلامی جعلی می باشد.
وی اعلام کرد: طی تحقیقات تخصصی و فنی بعمل آمده مشخص شد که فرد خریدار گوشی که همان برداشت کننده از حساب بوده ، کارمند شاکی بوده که وی به این یگان احضار و پس از مشاهده مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد، متهم اقرار کرد با جلب اعتماد شاکی رمز دوم کارت بانکی وی را دریافت و اقدام به برداشت از حساب کردم.
رییس پلیس فتا بوشهرهشدار داد: از در اختیار قرار دادن اطلاعات حساب به دیگران و نگهداری رمز عبور در کنار کارت عابر خودداری کرده و رمز خود را به طور مرتب هر 30 روز یکبار تغییر دهید و نیز به صورت دوره ای موجودی حساب را کنترل کرده و چنانچه تغییر مشکوکی در موجودی خود مشاهده کردید ابتدا رمز را تغییر داده و سپس با مراجعه به بانک مربوطه و پلیس فتا، موضوع را پیگیری کنید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا