دختر دانشجویی که از حساب بانکی مادرش در طول شش ماه به صورت  غیر مجاز برداشت و خرید و فروش کارت شارژ انجام می داد، شناسایی شد.
 سرگرد"مختاری نسب" رئیس پلیس فتا استان قزوین در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در پی اعلام شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی ، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
سرگرد مختاری نسب ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد این برداشت ها به صورت اینترنتی و در طول شش ماه صورت گرفته است که نهایتاً پس از استعلام های صورت گرفته عامل برداشت از حساب که دختر شاکیه بود، شناسایی و به این یگان احضار شد.
رئیس پلیس فتا استان قزوین افزود: در تحقیقات اولیه وی از گفتن حقیقت خودداری کرده ولی پس از رویت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اقرار کرد؛ رمز دوم اینترنتی عابر بانک مادرم را بدون اجازه او فعال کرده و روزانه چندین کارت شارژ خریداری و به دوستانم می فروختم و اکنون از کرده خود پشیمان هستم.
این مقام انتظامی بیان کرد: به هیچ عنوان کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورتیکه گمان کردید اطلاعات شما در اختیار دیگران قرار دارد سریعاً نسبت به تغییر آن اقدام کرده و مراتب را به بانک مربوط اطلاع دهید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا