نام مستعار هم کمکی به سارقان اینترنتی نکرد
رییس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری عاملان برداشت غیرمجاز در این استان خبر داد و گفت : متهمان با تغییر نام خود هنگام خرید اینترنتی قصد رد گم کردن داشتند، ولی با هوشیاری پلیس به سرعت شناسایی شدند.

سرهنگ"بهشتی" رئيس پليس فتا استان لرستان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی ، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت و تحقیقات جهت شناسایی عامل برداشت آغاز شد.
رئيس پليس فتا استان لرستان افزود : پس از تحقیقات و استعلامات صورت گرفته مشخص شد کلیه برداشت ها صرف خرید یک دستگاه دوربین از فروشگاه اینترنتی شده است و خریداران به منظور گم کردن رد خود با نام مستعار اقدام به خرید کرده اند.
سرهنگ بهشتی ادامه داد: نهایتاً پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته دو متهم اهل و ساکن خرم آباد شناسایی و دستگیر شدند، در بازجویی های صورت گرفته هر دو عامل برداشت به جرم خود اعتراف و پس از جبران خسارت شاکی بهمراه ادله و مدارک موجود تحویل مراجع قضایی شدند.
این مقام انتظامی به متخلفان در فضای سایبر هشدار داد: پلیس فتا اشرافیت کامل بر محیط اینترنت و فضای سایبری دارد و هیچ تخلفی نمی تواند از چشم تیزبین ماموران این پلیس در امان بماند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا