یزدفردا:رئیس پلیس فتای استان یزد به جوانان هشدار داد از برقراری دوستی و ارتباط در فضای مجازی با افرادی که هویت واقعی آنها مشخص نمی باشد خودداری کنید

سرهنگ"زارع پور" رئیس پلیس فتا یزد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت دختری جوان مبنی بر هتک حرمت اینترنتی وی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ زارع پور در تشریح این خبر گفت: بنابر اظهارات شاکیه و بررسی های انجام شده مشخص شد فردی عکس های خصوصی وی را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده و با ارسال ایمیل هایی توهین آمیز برای شاکیه و دوستانش موجب هتک حرمت وی شده است.

رییس پلیس فتا یزد افزود: پس از بررسی های فنی و تخصصی متهم که از همکلاسی های شاکیه بود شناسایی و دستگیر شد ، متهم در بازجویی های بعمل آمده به جرم خود اقرار و انگیزه خود را انتقام گیری به علت بی توجهی شاکیه به تقاضای دوستی با وی عنوان کرد.

این مقام انتظامی به جوانان توصیه کرد اطلاعات و عکس های خصوصی خود را در شبکه های اجتماعی قرار نداده ، همچنین از پاسخگویی به ایمیل های ناشناس و برقراری دوستی و ارتباط در فضای مجازی با افرادی که هویت واقعی آنها مشخص نمی باشد خودداری کنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا