رئیس پلیس آگاهی شهرستان طبس گفت: ماموران آگاهی طبس موفق به دستگیری شخصی شدند که با جعل عنوان مامور از افراد مسن سرقت می کرد.

ستوان یکم حمید رضا مفتاح  اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان به نام اکبر 70 ساله مبنی بر اینکه بعد از خروج از بانک جوانی ناشناس به عنوان اینکه مامور مبارزه با مواد مخدر است و قصد بازرسی بدنی از وی را دارد سوار موتور نموده و پس از طی مسیری او را به داخل زمینی محصور در پائین شهر برده و از داخل جیب شلوارش مبلغ 200 هزار تومان را سرقت نموده و وی را در محل رها کرده است.
وی گفت: اکیپ ویژه ای جهت بررسی موضوع تشکیل شد و با این فرضیه که سارق باید قبلا در یکی از ارگان های نظامی خدمت کرده باشد با یک سری کار اطلاعاتی و پلیسی و با بررسی ها انجام شده سرانجام مشخص شد سارق سابقه داری به نام رضا فرزند علی 23 ساله که قبلا سرباز نیروی انتظامی بوده و در حال حاضر نیز به مصرف کریستال معتاد است اخیرا به اتهام سرقت زندانی بوده و آزاد گردیده است.
وی ادامه داد: متهم در باز جویی گفت با شیوه های پلیسی که آشنا بودم به بهانه گرفتن پول به بانک رفته و افراد کهنسالی را که پول بیشتری داشتند را زیر نظر گرفته و بعد از خروج از بانک آنها را به بهانه اینکه مامور مبارزه با مواد مخدر هستم و قصد بازرسی بدنی از آنها را دارم پول آنها را سرقت نموده و از محل متواری می شدم.
مفتاح گفت: سارق پول سرقتی را صرف خرید و استعمال کریستال می کرده است و در حال حاضر نیز با صدور قرار قانونی روانه زندان شده است.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا