نگاهی کوتاه به خودرو های نظامی ارتش روسیه+فیلم

خودرو های نظامی فوق العاده ارتش روسیه

 

 

 

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۴


 
 
 

 

بازگشایی محور کرج ـ چالوس

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: محور کرج – چالوس بازگشایی شده است.
بازگشایی محور کرج ـ چالوس

به گزارش   فارس ،سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درمورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم‌اکنون در استان گیلان محور طالش به آستارا بارش پراکنده باران جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور اهر ـ تبریز در استان آذربایجان شرقی و محورهای گرمی، پیله‌سوار و پارس‌‌آباد در استان اردبیل نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور در مورد وضعیت محور کرج ـ چالوس که شب گذشته در محدوده تونل شماره ۶ به‌دلیل سیلاب مسدود شده بود، بیان داشت: انسداد موجود در این محور رفع شده و هم‌اکنون ترافیکی روان نیز در محور کرج ـ چالوس به چشم می‌خورد.

سرهنگ رحمانی به ممنوعیت تردد کامیون،کامیونت و تریلر در محور کرج ـ چالوس پرداخت و گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


 

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۴


 
 
 

 

ب‌ ام‌ و به فرمول‌یک بر نمی‌گردد

کمپانی ‫اتومبیل ب‌ام‌و‬ شایعات ماه‌های گذشته درباره بازگشت این برند به رقابت‌های ‫فرمول‌یک‬ را تکذیب کرد.
ب‌ ام‌ و به فرمول‌یک بر نمی‌گردد

به گزارشاخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران،کمپانی ب‌ام‌و پیش‌تر همراه با تیم‌های ‫ویلیامز‬ و ‫سائوبر‬ در مسابقات فرمول‌یک حضور داشت. این کمپانی در پایان فصل ۲۰۰۹ با فرمول‌یک خداحافظی کرد و در فصل‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ در مسابقات ‪‎دی تی ام به عنوان قهرمانی رسید.

مدیر کمپانی ب‌ام‌و با تکذیب خبر حضور دوباره این برند در فرمول‌یک گفت: ‏موتوراسپرت‬ یک عضو جدایی ناپذیر در ب‌ام‌و است و دی تی ام برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: فرمول‌یک برای ما یک حق انتخاب نیست. حضور داشتن در این مسابقات مربوط به برنامه‌های بلند مدت ما نمی‌شود.
باید بیشتر به لمانز اهمیت بدهیم و به شرکت‌کردن در فرمول E  فکر می‌کنیم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا