یزدفردا:

 

 

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

 

 

 


 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

تردد ماهانه یک میلیون ‌مسافر از مرزهای ایران در سال ۹۴

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری از تردد ۵ میلیون و ۲۱ هزار و ۸۷۴ مسافر از مرزهای زمینی کشور در ۵ ماه نخست سال جاری خبر داد.
تردد ماهانه یک میلیون ‌مسافر از مرزهای ایران در سال ۹۴

محمد جواد عطرچیان‌‌ بیان کرد: در پنج ماهه نخست امسال ۵ میلیون و ۲۱ هزار و ۸۷۴ مسافر اعم از پیاده و سواره (شخصی و اتوبوس) از مرزهای زمینی کشور جابه‌جا شدند.

وی گفت: میزان جابه‌جایی مسافر در مرزهای کشور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی به فعالترین مرزهای زمینی ایران در تردد مسافر اشاره کرد و افزود: در پنج ماهه نخست امسال از مرز مهران ۶۳۸ هزار ۹۸۵ نفر، از مرز بازرگان ۵۳۷ هزار نفر ۸۱۸، از مرز شلمچه ۴۴۶ هزار ۹۲۹ نفر، از مرز باشماق بوده ۳۷۲ هزار و ۳۳۴ نفر، از مرز تمرچین ۳۵۷ هزار و ۶۶۴ نفر، از مرز آستارا ۳۰۱ هزار  ۵۸۸  نفر،  از مرز بیله سوار ۲۷۴ هزار و ۴۷۸ نفر و از مرز پرویزخان ۲۳۴ هزار و ۸۵۴ مسافر‌ جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه فعالترین مرزهای زمینی ایران در تردد مسافر، همین مرز‌های مذکور بود‌، گفت: از ۵ میلیون و ۲۱ هزار و ۷۸۴ مسافری که در سال جاری از مرزهای زمینی کشور جابه‌جا شدند‌، تعداد یک میلیون ۴۸۳ هزار و ۳۶۹مسافر ورودی خارجی و یک میلیون و ۳۹۶ هزار  ۴۲۳ مسافر خروجی خارجی بودند.

وی ادامه داد: از این رقم تعداد یک میلیون و ۱۰۸ هزار  ۹۳۸ مسافر ورودی ایرانی و یک میلیون و ۳۳ هزار۵۴ مسافر خروجی ایرانی بودند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: در ۵ ماه نخست سال گذشته ۵ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۸۰۴ نفر از مرزهای زمینی کشور جابه‌جا شدند.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

 

 

 


 

 

 

 
 
 

 

 

 

تصادف عجیب در تهران

شدت تصادف به حدی بود که یکی از دو خودرو با جهش بر روی کاپوت خودروی دیگر سوار شد.

این سانحه خوشبختانه مصدوم نداشت اما با توجه به شدت تصادف و به دلیل احتمال بروز حریق با حضور ماموران آتش نشانی نسبت به تثبیت خودروها در وضعیت ایمن اقدام شد.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا