یزدفردا:تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴-خودروی ۸۰ میلیونی ملاک حذف یارانه

یک مقام آگاه برخی از جزئیات حذف یارانه بگیران غیر نیازمند و شاخص‌های این حذف را شامل خودروی بالای ۸۰ میلیون تومانی و حقوق بالای ۳ میلیون تومانی تشریح کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،یک مقام آگاه در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حذف غیرنیازمندان در راستای اجرای قانون بودجه سال جاری کشور اظهارداشت: برنامه ریزی شده تا در صورت امکان، حدود 6 میلیون نفر غیر نیازمند تا پایان سال از جمع یارانه بگیران حذف شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان تمام تلاش خود را برای حذف دقیق افراد انجام خواهند داد، گفت:‌ کار حذف غیرنیازمندان واقعی با زحمت در حال انجام است، اما این موضوع خطا نیز دارد و به همین علت سامانه یارانه ۱۰ برای آن طراحی شد.

این مقام دولتی با بیان اینکه تاکنون حدود 2 میلیون نفر حذف شده‌اند،‌ بیان داشت: افرادی که ماشین بالای 80 میلیون تومان و ملک و املاک به همراه حقوق 3 تا 4 میلیون تومان داشته باشند، به همراه دیگر اطلاعات به دست آمده، حذف خواهند شد.

وی تصریح می‌کند: افرادی که خانه بالای 200 میلیون تومان داشته باشند و در دیگر شاخص‌ها وضعیت خوبی داشته باشند، نیز از فهرست یارانه بگیر کنار گذاشته خواهند شد.

این مقام آگاه در مورد اینکه چه تعداد از حذف شدگان مجددا به فهرست یارانه بگیران بازگشتند، عنوان کرد: بیش از 20 هزار نفر از حذف شدگان با اعتراضات انجام شده و بررسی‌های صورت گرفته به فهرست پرداخت‌ها بازگشتند.

به گزارش فارس در بودجه سال جاری 3 هزار میلیارد تومان از اعتبار یارانه نقدی کاهش یافته و طبق قانون دولت موظف است، افراد غیر نیازمند را حذف کند.

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

ماشین ۴میلیاردی یک ایرانی در آلمان +عکس

احتمالاً با دیدن آگهی فروش یک پونتیاک ترانس ام مدل ۲۰۰۴ که در زمان خود با قیمت ۳۸ هزار یورو خریداری شده، با قیمتی بالاتر از قیمت خرید، آن هم در کشور آلمان بسیار متعجب خواهید شد اما در واقع قیمت این خودرو ۳.۴ میلیون یورو معادل ۳.۷ میلیون دلار تعیین شده است

به گزارش اخبار خودرو ،احتمالاً با دیدن آگهی فروش یک پونتیاک ترانس ام مدل ۲۰۰۴ که در زمان خود با قیمت ۳۸ هزار یورو خریداری شده، با قیمتی بالاتر از قیمت خرید، آن هم در کشور آلمان بسیار متعجب خواهید شد اما در واقع قیمت این خودرو ۳.۴ میلیون یورو معادل ۳.۷ میلیون دلار تعیین شده است.

آقای نعیمی، یک مهاجر ایرانی ساکن آلمان است که این خودرو را تیونینگ کرده و در سال ۲۰۰۹ جایزه تیونینگ آلمان را به دست آورد. رنگ و روکش های طلایی بدنه همراه با برگ‌های طلای واقعی، بدلیجات، کروم و انواع جواهرات که ذره‌ذره و با زحمت در طول زمان به داخل و خارج خودرو افزوده شده‌اند، یک خودروی کاملاً منحصر به فرد و کلکسیونی را خلق کرده‌اند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا