یزدفردا:تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴-تجربه سواری متفاوت با هاوربرد

باتری هاوربرد در ۱۶ دقیقه شارژ می شود و دامنه حرکت تقریبا ۱۰ مایل (۱۶ کیلومتر) را پوشش می دهد.

 هاوربرد محصول شرکت هاوربرد تکنولوژیز است که به یک چرخ بزرگ در مرکز سطحی اسکیت برد مانند مجهز شده است. این طراحی به هاوربرد اجازه می دهد به بیشینه سرعت ۱۶ مایل در ساعت (۲۵ کیلومتر در ساعت) دست یابد.

506264_222

باتری هاوربرد در ۱۶ دقیقه شارژ می شود و دامنه حرکت تقریبا ۱۰ مایل (۱۶ کیلومتر) را پوشش می دهد. سواری با این وسیله آسان است و با خم شدن به سمت جلو به سمت جلو حرکت کرده و سرعت می گیرد و با خم شدن به سمت عقب سرعت آن کم می شود.

506268_448

اپلیکیشن هاوربرد امکان نظارت بر سرعت، چراغ های ال‌ای‌دی و میزان شارژ باقی مانده با استفاده از تلفن هوشمند را فراهم می کند. هاوربرد دارای ویژگی های امنیتی مانند ارسال هشدار به تلفن هوشمند هنگام فاصله گرفتن بیش از اندازه کاربر از وسیله و مکانیزم خاموش شدن که می تواند توسط شرکت در صورت گزارش سرقت انجام شود، مجهز شده است. هاوربرد یک فناوری ماژولار است و از این رو به راحتی می تواند در آینده ارتقا یابد.

506266_536 506265_331 506267_854

منبع:عصر ایران

 

 

 

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴-مدیران توسعه و تحقیق فولکس معلق شدند

منابع آگاه روز دوشنبه اعلام کردند شرکت فولکس‌واگن همکاری خود را با مدیران توسعه و تحقیق برند اصلی خود یعنی فولکس، آئودی، تولیدکننده خودروهای لوکس گروه فولکس‌واگن و پورشه، تولیدکننده خودروهای اسپرت این گروه خودروسازی به حالت تعلیق درآورده است.
مدیران توسعه و تحقیق فولکس معلق شدند

به گزارش  دنیای اقتصاد ، منابع آگاه روز دوشنبه اعلام کردند شرکت فولکس‌واگن همکاری خود را با مدیران توسعه و تحقیق برند اصلی خود یعنی فولکس، آئودی، تولیدکننده خودروهای لوکس گروه فولکس‌واگن و پورشه، تولیدکننده خودروهای اسپرت این گروه خودروسازی به حالت تعلیق درآورده است.

به گزارش اکونومیک‌تایمز، این در شرایطی است که هیات نظارت فولکس‌واگن پیش‌تر اعلام کرده بود تا زمان روشن شدن جزئیات تقلب در مورد انتشار گازهای آلاینده برخی از کارکنان این شرکت را برکنار خواهد کرد، اما نام این افراد را ذکر نکرده بود. خبرگزاری رویترز هم روز پنج‌شنبه گزارش داد فولکس‌واگن برای جلب اعتماد مصرف‌کنندگان و قانون‌گذاران مدیران ارشد برندهای خود را اخراج خواهد کرد. هفته گذشته فاش شد شرکت فولکس‌ واگن برای اینکه بتواند از تست استاندارد گازهای آلاینده عبور کند، دست به تقلب زده است. این شرکت برای خودروهای دیزلی خود سیستم نرم‌افزاری را طراحی کرده است که انتشار گازهای آلاینده را کمتر از میزان واقعی نشان می‌دهد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا