یزدفردا "هشتاد وسومين جلسه كميته تشكيلات انتقال، به ميزباني شركت برق منطقه‌اي يزد، در روز چهارشنبه مورخ 4 آذرماه 94 با حضور مدير‌كل دفتر توسعه مديريت وبهره‌وري شركت توانير، معاونين و مديران حوزه منابع انساني شركت‌هاي تابعه شركت توانير در سالن كنفرانس مجتمع شهید زنبق يزد برگزار شد.

 به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "در اين جلسه هم‌انديشي كه بيش از 30 نفر از نمايندگان شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت توانیر حضور داشتند در ابتدای جلسه محمدمهدي آرائي‌پور، معاون منابع انساني شركت برق منطقه‌اي يزد ضمن خوش‌آمدگويي به حضار، با اشاره به محتوای جلسه قبل، در خصوص اهمیت این نشست‌ها و لزوم گفتمان پایدار در زمینه كميته تشكيلات انتقال مطالبی را ارائه نمود.

وی در ادامه، گزارش مختصري در مورد اجراي سيستم‌های مديريتی استقرار یافته در شركت برق منطقه‌اي يزد از جمله برنامه‌ريزي استراتژيك بر طبق مدلBSM ، مديريت دانش، بهره‌وري بر مبناي ارزش افزوده، مديريت زمان، مديريت پروژه و مهندسي ارزش مطالبي را عنوان كرد.

در ادامه مسعود قنبرزاده، مدير‌كل دفتر توسعه مديريت وبهره‌وري شركت توانير، ضمن تشریح ساختار اجرایی كميته تشكيلات انتقال بر اهميت تشكيل كارگروه توسعه مديريت تاكيد كرد و با مرور بخشنامه‌ها و مصوبات مرتبط، به سوالات اعضاي حاضر در نشست پاسخ داد.

وی در ادامه، پيرامون مباحثي نظير ساختار وجايگاه فعالیت‌های مرتبط با توليد پراكنده در ساختار سازماني شركت‌ها، جايگاه پدافند غير عامل، نظام پرداخت كاركنان و ارزيابي دستور‌العمل عملكرد كاركنان، مطالبی را مطرح نمود.

همچنين سرحدي، رئيس گروه نظام‌هاي پرداخت شركت توانير نيز در خصوص اقدامات انجام شده در مورد كسر حق بيمه از اضافه كار كارمندان مشمول صندوق تامين اجتماعي، ارتقاء رتبه خبره كارمندان، نحوه برقراري فوق‌العاده خاص موضوع بنده"ح" ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه مطالبي را مطرح نمود و به سوال‌هاي حاضران پاسخ داد.

 در بخش ديگري از اين نشست ابوالفضل اسدي، معاون برنامه‌ريزي و تحقيقات شركت برق منطقه‌اي يزد از اقدامات انجام شده در زمينه نيروگاه‌هاي DG و توليد پراكنده و جايگاه آن در ساختار سازماني و ضرورت استفاده از اين پتاسيل‌ها مطالبي را ارائه نمود.

سپس، شرکت‌کنندگان در نشست، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان کرده و با طرح پرسش‌هایي به منظور دسترسی به نتیجه مطلوب به بحث و بررسی پرداختند.

در پایان این نشست، شرکت‌کنندگان حاضر در جلسه با جمع‌بندی مطالب مطرح شده به كار خود پايان دادند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

وزارت رهنگ و ارشاد اسلامی

پروانه انتشارپایگاه خبری "یزدفردا"
به موجب ماده 13 قانون مطبوعات

مصوب 1364/12/28مجلس شورای اسلامی
پروانه انتشار پایگاه خبری "یزدفردا "

در زمینه " اقتصادی،سیاسی"

به زبان "فارسی"

به شماره

ثبت "76093"

صادر گردید .

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

محتویات این صفحه را به زبان  مورد نظر خود ترجمه کنید

This page is translated into your language 

 



  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارش ها ومسنندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا