نشست پیشگیری از جرایم فضای مجازی در دانشگاه یزد برگزارشد

نشستی با حضور سرهنگ میرشمسی، کارشناس نیروی انتظامی، دکتر سعیدی، مردم شناس، دکتر مسعودنیا، جامعه شناس، دکتر جعفری، کارشناس فضای مجازی و دکتر صادقی پور، مشاور خانواده در خصوص شناسایی فضای مجازی، جرایم آن و راه های پیشگیری در دانشکده علوم انسانی دانشگاه یزد برگزار شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا نشستی با عنوان نقش خانواده، پلیس و قانون در پیشگیری از جرایم فضای مجازی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی استان یزد، اساتید دانشگاه و دانشجویان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه یزد برگزار شد. سرهنگ میرشمسی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته ناجا و تأکید بر نقش پلیس جامعه محور اظهار داشت استفاده از نخبگان و عناصر فرهنگی به منظور یاری رساندن به پلیس در جامعه یکی از برنامه ها یی است که در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته و نظر به ضرورت امر و با توجه به گسترش فضای مجازی،جرایم ناشی از آن این مسأله از اهمیت بالایی برخوردار است.

 همچنین در این نشست از سوی کارشناسان، فضای مجازی و جرایم مختص آن تعریف و در خصوص مسایلی نظیر شکل های مختلف انحراف در جامعه ایران و سنین استفاده از فضای مجازی و نقش پلیس به عنوان بازوی اجرایی در پیشگیری از جرایم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا