دستگيري دو رمال متقلب در بخش عقدا شهرستان اردکان 
 
 
یزدفردا " رئیس پلیس "اردکان" استان یزداز دستگیری دو نفر رمال و کلاهبردار خبر داد.
به گزارش یزدفردا : سرهنگ "محمدرضا طالب پور" رئیس پلیس اردکان اعلام کرد: مأموران انتظامی بخش عقدای این شهر از رمالی و کلاهبرداری فردی به نام"محمد" در یکی از روستاهای این شهر مطلع شده و متوجه شدند که وی از این طریق از مردم کلاهبرداری می کند.
سرهنگ "طالب پور" افزود: بر این اساس مأموران ، منزل وی را شناسایی و دربازرسی ازمنزل این متهم 1117حلقه انگشتر ،گردنبند و نگین که بر روی آنها اسماء متبرکه و کلمات عربی نوشته شده بود ،مقادیری چك پول و وجه نقد ، 149 عدد طلسم و 2 عدد رمز مخصوص طالع بینی ، 200 برگ کوچک و بزرگ که بر روی آنها اسامی مراجعان زن و تعدادی اسماء و کلمات عربی نوشته شده بود کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی بخش عقدای این شهر همچنین مطلع شدند که فردی بنام "عصمت" با رمالی و دعا نویسی و کتاب باز کردن اقدام به کسب در آمد می کند و موجب بروز نارضایتی عمومی ، مشکلات خانوادگی ، تضییع مال و غیره شده است .
سرهنگ "طالب پور" با اشاره به شناسایی منزل متهم خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم ، یک ظروف حاوی وسایلی از قبیل قیچی ،تسبیح ،دکمه و غیره ، 12 عدد چاقوی قصابی ، یک عدد سجاده جهت فالگیری ، 6 عدد سی دی مبتذل ، 8 عدد کتاب دعا و یک جعبه چوبی حاوی وسایل مربوط به رمالی کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس "اردکان" در پایان افزود: پرونده برای هر دو متهم تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا