استاندار یزد ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه استان یزد، تلاش های این اداره کل را در سیاست گذاری مسایل اقتصادی، پیشبرد و رونق امور سرمایه گذاری و ساماندهی مسایل مالی ستود و از مسئولان و مدیران این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " سید محمد میر محمدی "  در آخرین روز کاری سال95 در این بازدید در جریان فعالیت ها و عملکرد این مجموعه اقتصادی قرار گرفت.

وی در این بازدید که معاونان هماهنگی امور عمرانی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد  نیز حضور داشتند تلاش اقتصاد و دارایی و خزانه استان در روز های پایانی سال را یادآور شد و تعامل و همراهی این مجموعه را در ساماندهی مسایل مالی ، استفاده بهینه و مطلوب از منابع  و سرعت عمل در فعالیت ها خوب ارزیابی کرد.

وی  اقدامات انجام شده در زمینه سرمایه گذاری طی یکسال گذشته را ارزنده  خواند و گفت: یکی از اقدامات خوب اقتصاد و دارایی مرمت و بازسازی مرکز خدمات سرمایه گذاری بود که این کار  با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان انجام شد.

وی بر تسهیل امور سرمایه گذاری تاکید کرد و ااظهار داشت: زمینه سرمایه گذاری در استان یزد فراهم است و باید طوری عمل شود که سرمایه گذاران تمایل بیشتری به آن داشته باشند.

استاندار یزد تصریح کرد: باید با جهت گیری های درست زمینه را برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم کنیم تا رونق سرمایه گذاری به وجود آید و  به تبع درآمد های استان افزایش یابد.

وی همچین خواستار تلاش مدیران برای بهبود شرایط اقتصادی در سایر بخش های از جمله صادرات و واردات، رفع مشکلات واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال و تولید شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد هم اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد زیر ساخت های خزانه استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همچنین در بخش سرمایه گذاری تلاش های موثری انجام شده است.

" سید محمد رضا سید حسینی" با بیان اینکه یزد در زمینه سرمایه گذاری در کشور پیشتاز است افزود: در سه سال اخیر مسایل مالی ، اقتصادی و سرمایه گذاری شرایط مطلوبی را سپری کرده است و امیدواریم با این تعامل و همکاری در سال  آینده بتوانیم شرایط مساعد تری پیش رو داشته باشیم.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم با قدردانی از توجه و حمایت استاندار یزد و معاونین استاندار به این اداره کل،گزارشی از روند فعالیت های انجام شده در زمینه های نظارت مالی، ذیحسابی، درآمدها و پرداختی ها در سال  95ارائه کرد وگفت: با تلاش های صورت گرفته و حمایت های مسئولان ارشد استان 100 درصد اعتبارات خزانه اسلامی جذب شد.

" علی نمازی " گفت: به پیاده سازی خزانه داری الکترونیکی و اقدامات انجام شده در زمینه الکترونیکی کردن بخش خزانه استان یزد و راه اندازی سامانه های نظارت بر فعالیت های مالی دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: تمام تلاش این مجموعه ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن است.

وی تلاش های این اداره کل و مجموعه ذیحسابان را برای ساماندهی و مسایل مالی دستگاههای یادآور شد و گفت: با تلاش های انجام شده، یزد کمترین مشکل را در بحث انحراف مالی داشته است و این امر نتیجه تعامل و همکاری این اداره کل با سایر دستگاهها می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا