« یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ »
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها


با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد(ص) وبا احترام، فرا رسیدن سال جدید که قرین ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیه(س) و مزین به توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» است بر همه هم استانی های عزیز و ارجمند مبارک و خجسته باد.
سال گذشته سالی بود که ما موفقیتهای زیادی داشتیم و نیزچالشهای گوناگونی پیش رویمان بود، سالی که تأمین امنیت ملی با کوشش و مجاهدت سربازان غیور و شجاع و سپاهیان ارجمند و سربازان گمنام امام زمان(عج) در رأس موفقیتهای آن قرار داشت و مشکلات اقتصادی و اشتغال از مسائلی بود که نظام با آن درگیر بود و ان شاالله با توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این چالش مهم به سرانجامی شایسته خواهد رسید.
اگر دولت مردان ما رهنمودهای مقام عظمای ولایت را در سرلوحه مبارزه با مشکلات اقتصادی قرار دهند و در بخشهای تولید و ایجاد اشتغال همّت ورزند به یاری خداو ند متعال در سال جدید این پیروزی بدست خواهد آمد که نظام ما مصمم و استوار از این سدّی که دشمنان ما به آن چشم دوخته اند خواهیم گذشت و موفقیتی دیگر بر موفقیتهای جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد. در سال جدید مردم به مسئله انتخابات توجه داشته باشند و بدانند که اگر انتخاب اصلح صورت گیرد راه رسیدن به قله های پیروزی همواره خواهد شد.
باید بدانیم که هر چه داریم از مردم است و همه خدمتگزار مردم هسیتم ان شاالله مشکلات آن ها را بدانیم، بفهمیم و هرچه در توان داریم در رفع آن کوشا باشیم و به یاد داشته باشیم عید واقعی آن روزی است که گناهی صورت نگیرد و تک تک آحاد مردم پیرامون گناه نروند.
ضمن تبریک مجدد سال جدید، به همه خصوصاً مسئولین محترم استان توصیه می کنیم که بفکر مستمندان و بیچارگان باشند و از گرفتاری های مردم غافل نشوند.

ان شاالله
محمدرضا ناصری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا