دکتر واعظی با اشاره به تاکید خاص ریاست جمهور مبنی بر توسعه تلفن ثابت و اینترنت روستایی در مناطق توسعه یافته روستایی از اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه اینترنت تا پایان سال 96 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در سفر به شهرستان بافق در نشست با فرماندار بافق و نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز با توجه به مشکلات زیرساختی و درخواست های شهرستان از اولویت بندی بودجه وزارت خانه جهت گسترش زیرساخت های ارتباطی این شهرستان خبر داد.

محمود واعظی با اشاره به توسعه ارتباط و دسترسی زیرساخت در روستاها گفت: خوشبختانه طی سه سال اخیر قسمت قابل توجه از زیرساخت پنج شهرستان حوزه مهریز توسعه پیدا کرد و اغلب مشکلات ارتباطی مناطق توسعه پیدا کرده، مرتفع شده است.

وی با اشاره به تاکید خاص ریاست جمهور مبنی بر توسعه تلفن ثابت و اینترنت روستایی در مناطق توسعه یافته روستایی خاطر نشان کرد: تا پایان سال 96 همه روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه اینترنت وصل خواهند شد.

به گفته واعظی، اولویت وزارتخانه در خصوص تامین بودجه مورد نیاز توسعه زیرساخت مربوط به پنج شهرستان حوزه انتخابیه مهریز قرار می دهم آن هم به دلیل بعد مسافت زیاد و کمبودهای ارتباطی در حوزه ICT و دیگر محرومیت هایی که این پنج شهرستان برخوردار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توسعه همراه روستایی و تلفن ثابت پنج شهرستان حوزه انتخابیه مهریز تا پایان سال 96 خبر داد و خاطر نشام کرد: سعی داریم بخش قابل توجهی از همراه روستایی، توسعه تلفن ثابت و نسل سوم و چهارم تلفن همراه را تا پایان این دولت با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای این پنج شهرستان متصل کنیم تا بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

وی همچنین به 12 درخواست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بافق برای پنج شهرستان اشاره کرد و گفت: انشاءالله با تشکیل کمیته ای در تهران و مرکز استان بتوانیم هرچه سریع تر مسائل را مورد بررسی قرار دهده و جهت رفع آن گام برداریم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا